Karşı cinsle iletişim kurarken utangaç mısınız yoksa girişken mi?

Selam KS ahalisi! Bu; arkadaşlık ilişkisi de olabilir, kankalık da olabilir, hoşlandığınız kişi de olabilir, sevgiliniz veya eşiniz de olabilir. Karşı cinsle herhangi bir konuda iletişim kurmakta zorlanır mısınız? Yoksa yok artık daha neler, insan yemiyorlar ya gidip konuşurum diyenlerden misiniz?

Utangaç bir yapıda mısın yoksa girişken mi?
Utangaç bir yapıda mısın yoksa girişken mi?
Karşı cinsle iletişim kurarken utangaç mısınız yoksa girişken mi?
Cevapla