Aşk İlişkileri Tanıştığım çocuğu ikinci günden öptüm, biraz mesafe koyalım dedi. Haklı mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Çok hizlisin dedi Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar mesajlarıma cevap vermiyor sanırım istemiyor teşekkürler yorumlar için Tanıştığım çocuğu ikinci günden öptüm, biraz mesafe koyalım dedi. Haklı mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı. Bu kadar hızlı ilerletirsen çok normal dua et kullanıp atmamış onu da yapabilirdi 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı. Haklı olabilir. 0 0 Yorumla
ashnoity Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Haklısı haksızı yok ki. Yavaş gitmeyi istemek her insanın bir hakkıdır. Saygı göstermek lazım 0 0 Yorumla
volralder Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Bana niye böyle bir kız denk gelmiyor, ne garip adammış 0 0 Yorumla
520faruk777 Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Vallaha helal olsun o guzel kardesime haklı korkutmussun😊😊😊 0 0 Yorumla
Dilankayaaa Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl İlk defa bir erkegin böyle bir şey dedigine şahit oluyorum 😂yaşı küçük galiba 0 0 Yorumla
mefrel Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 34% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bunu gerçekten çocuk mu dedi 🤣 1 0 Yorumla
kadooffical Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl Haklı tabi kız iki günde de erken olmuş biraz 0 0 Yorumla
istanBULLy34-3 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bence haksız. Ben ilk buluşmadan öpüşürüm 0 0 Yorumla
Kanekii Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 34% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Oglan 4uncude bu beni evede atar demistir 0 1 Yorumla Kanekii +1 yıl Insan gibi cevap ver neden susuyorsun nedenini soyle de Yorumla
yalnızinsanlar35 Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl evet haklisin ayrilmalisin canım 0 0 Yorumla
Bioluminesans Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bence haklı. Ya senden hoslanmazsa? 0 0 Yorumla
Powerby_MusTi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 45% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı. Cok da erken sayılmaz 🙄 0 0 Yorumla
ca_nnnnnn Takip Et Guru Yaş: 52 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 924 cevap paylaştı. Oğlan baktı başına bela olacan lafı kondurmus 0 0 Yorumla
dreamliner61 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı. genelde tersi olmuyor muydu yahu? :) 0 0 Yorumla
armada Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. dudaktan mı öptün 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla armada +1 yıl he sen şu geçen gün de aynı soruyu soran gizli pembelisin Yorumla Soran +1 yıl İlk defa soru sordum haftalardir Yorumla armada +1 yıl bire bir aynısı soruldu. o da dudaktan öpmüştü ve sevgilisi mesafe koymuştu. neyse uygun ortam olsaymış, seks bile yapılırdı Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Haklı… 🤷🏼♀️😅 0 0 Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı. Ilık galiba eleman 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı. Haklı. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Dudağından mı 0 11 Yorumla Soran +1 yıl Evt Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Utangaç biri herhalde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaşlar kaç Yorumla Soran +1 yıl 20 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çok isteklisin galiba sen Yorumla Soran +1 yıl O da aynı şeyi dedi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çocuk biraz isteksiz o zaman Yorumla Soran +1 yıl Galiba Yorumla Cevap sahibi +1 yıl orada mısın Yorumla Soran +1 yıl Çocuğu seviyorum ne konuşması Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam kusura bakma Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Bu kadar hızlı ilerletirsen çok normal dua et kullanıp atmamış onu da yapabilirdi
Haklı olabilir.
Haklısı haksızı yok ki. Yavaş gitmeyi istemek her insanın bir hakkıdır. Saygı göstermek lazım
Bana niye böyle bir kız denk gelmiyor, ne garip adammış
Vallaha helal olsun o guzel kardesime haklı korkutmussun😊😊😊
İlk defa bir erkegin böyle bir şey dedigine şahit oluyorum 😂yaşı küçük galiba
Bunu gerçekten çocuk mu dedi 🤣
Kesinlikle haklı
Ne namuslu erkekler var yaa :D
Haklı tabi kız iki günde de erken olmuş biraz
Bence haksız. Ben ilk buluşmadan öpüşürüm
Oglan 4uncude bu beni evede atar demistir
Insan gibi cevap ver neden susuyorsun nedenini soyle de
evet haklisin ayrilmalisin canım
Bence haklı. Ya senden hoslanmazsa?
Cok da erken sayılmaz 🙄
Oğlan baktı başına bela olacan lafı kondurmus
genelde tersi olmuyor muydu yahu? :)
dudaktan mı öptün
Evet
he sen şu geçen gün de aynı soruyu soran gizli pembelisin
İlk defa soru sordum haftalardir
bire bir aynısı soruldu. o da dudaktan öpmüştü ve sevgilisi mesafe koymuştu.
neyse uygun ortam olsaymış, seks bile yapılırdı
Haklı… 🤷🏼♀️😅
hakli
Geç bile ya
Ilık galiba eleman
Yol ver Vitaminsiz e
Haklı.
Dudağından mı
Evt
Utangaç biri herhalde
Yaşlar kaç
20
Çok isteklisin galiba sen
O da aynı şeyi dedi
Çocuk biraz isteksiz o zaman
Galiba
orada mısın
Çocuğu seviyorum ne konuşması
Tamam kusura bakma
Haklı
Yani haklı
Nasıl tanıştınız