Ben ondan hoşlanıyorum ama hislerimin onda karşılığı olup olmadığını nasıl anlarım?

Hikaye basit ama başları geçelim merak eden olursa ayrıca yazarım ona. Şöyle ki biri var ve beni koruyor herkese karşı. Bana sabırlı ve toleranslı davranıyor arada bir şaka yapıyor sürekli halimi hatırımı soruyor. Bir derdim olduğunu öğrendiğinde anında çıkıp geliyor beni dinliyor anlıyor ve çalıştığım yere normalde haftada bir iki kez gelmesi yeterliyken daha sık geliyor 4 5 gibi.

Ailevi bir sorunum var o yüzden çalışıyorum bunu biliyor. Bana acıdığından mı iyi davranıyor yoksa hisleri olduğundan mı bilmiyorum. Ben 20 yaşındayım o 30 küsür.

konuşurken gözümün içine bakıyor ama ben bakamıyorum kaçırıyorum gözlerimi. Belki herkese böyle bakıyordur bilemem.

hislerim sanki karşılıksız gibi geliyor anlarsınız ya insan kendine gelince bir şeyleri anlayamaz. Nasıl anlarım bir şeyler olduğunu

Ben ondan hoşlanıyorum ama hislerimin onda karşılığı olup olmadığını nasıl anlarım?
Cevapla