Yakın bir kız arkadaşım beni bir erkekle tanıştırdı ve hayatımı mahvetti bu erkek bu arkadaşıma kızmalımıyım?

Yakın bir kız arkadaşım beni bir erkekle tanıştırdı. Sonra birden aşık oldum ve sevgılı olduk ama çok kötü bir şekilde ayrıldık. terapıye falan gıttım dusunun hala daha hayatımda onun etkılerı var kendımı toparlamaya calışıyorum. Bazen dıyorum bu kız olmasa hıc tanışmıcaktık dıye sız olsanız o kıza kızarmıydınız bılıyorum sucu yok ama hayatımı çok kötu etkılıcek kısı ıle tanıştırdı benı hayatımı degıstırdı her anlamda

Yakın bir kız arkadaşım beni bir erkekle tanıştırdı ve hayatımı mahvetti bu erkek bu arkadaşıma kızmalımıyım?
Cevapla