Eşim başkasını seviyorum demişti, şimdi barışmak istiyor, ne yapmalıyım?

Eşim başkasını seviyorum, boşanmak istiyorum dedi. Bende "Madem öyle, kimseyi zorla tutamam. Buyur istediğin yere git, avukata verir anlaşmalı boşanırız." dedim. Avukata da haber verdim. Her şey hazırlandı imza için bizi çağırdı eşim haftasonu görüşürüz imza için dedi. Avukat arıyor geleceğim diyip gelmiyor. Bugün yüz yüze görüşmek istedi kahvaltı yaptık. Bana ilgi göstermiyordun ondan öyle söyledim, boşanmak istemiyorum dedi. Sizce doğru mu söylüyor? Boşanmakta diretmeli miyim, bir şans vermeli miyim?
Eşim başkasını seviyorum demişti, şimdi barışmak istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla