Hepinize merhaba , öncelikle içimi dökmek istiyorum, herşeyim alt üst olmus durumda. 30 yaşındayım bi oğlum var 1 yaşında, 3 haftadır çocugumla Türkiye'de ailemin yanındayım ama haftaya dönmek zorundayım , daha uzun süre kalırsam yasal olarak çocuğu babadan kaçırmıs duruma geliyorum, eşimle boşanacağız , ne kadar reddetse de beni aldattığını düşünüyorum.
İspanya'da yaşıyoruz, eşim yabancı benden de maddi olarak iyi durumda. Boşanırsak çocugu ülkene götürmene izin veremem, kendimden uzaklastiramam dava acarım, bende kalır bunun için her seyi yaparim cocugumun gelecegini dusunmek zorundayim ama burada yasamaya devam edersen sende kalabilir dedi. İspanya'da tek başima yasamam , çalısıyorum ama yetmez, hem de bir yardimci bulmam gerekir ben yokken cocuga bakmasi icin onu da karşilayamam. Türkiye ye dönmeyi dusunuyordum ama velayeti de veremem cocugumdan ayrı kalamam bunu yapamam. Çok çaresiz hissediyorum annemlere yansitmamak icin hep icime atiyorum ama cok uzgunum, cocugumdan ayrilma dusuncesi bile kahrediyor beni..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer