Görücü usulü tanıştığım çocuk iyi biri gibi ama kafamız uyuşmuyor evliliğimde sorun olur mu?

Ben 29 yaşındayım hiç evlenmedim. Görücü usulü tanıştığım anlaşacağımı düşündüğüm birisi çıktı uzman piyade bize ve bana göre ailesi Kıraç ama iyi insanlar çocuk dediğim şeyleri pek anlamıyor üslübu ara mahalle insanı gibi çok konuşmayı seviyor ama iyi evine bakacak sorumluluk sahibi biri gibi duruyor 3 aydır konuşuyoruz ama 2 kez yüzyüze görüştük benimde yaşım geçiyor dengimi bulamadım bu da iyi biri gibi bu kültürel farklılık aramızda uçurum yaratır mı ilerde siZce iyi erkeği de bulmak zor bilemiyorum …
Görücü usulü tanıştığım çocuk iyi biri gibi ama kafamız uyuşmuyor evliliğimde sorun olur mu?
Cevapla