Sevgilimin hormon tedavisi görmesini istemek hakkım mı değil mi?

Testosteron hormonu normalden fazlaymış. Tamam beden onun bedeni ama bu durum bana da yansıyor. Ondan tedavi olmasını istemeye hakkım var mı yok mu?

Sevgilimin hormon tedavisi görmesini istemek hakkım mı değil mi?
Cevapla