Spor salonunda gözünü benden ayırmayan bakıslarıyla beni yiyen bi cocuk var ve bi türlü naber ya da kolay gelsin demiyor , bakıyor hep beni izliyor , benim gittigim her gün orada tesadüf oldugunu düşünmüyorum, hep beni izliyor manyak gibi ama kardeşim de sen gideceksin yavsicaksın ki sonradan sen geldin diyip seni suclayacak bekliyor niyeti bozuk diyor sizin fikriniz nedir dostlar...
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Belkide seviyor söyleyemiyor durumu var bana sorarsan sana sevdiğini çok rahat ve çabuk söyleyenden çok söylemekde zorlanan birisinin duygularından daha emin olabilirsin derim Kaybetme korkusu buyuk sonucta ama rahatca söyleyenin öyle bir korkusu olmacağından hemen başkasına yazardı Biraz da sen silkele onu
02 Yorumla- +1 yıl
Evet bunu bende düşündüm bu olaslıkta büyük ancak 30 yasından büyük instagramına baktım erotik kızlar takip ediyor , londrada gece kluplerinde , senin söyledgn için sanki fazla yırtık biri
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 456 cevap paylaştı. Gunaydin,
Bazi kisiler (erkek, kadin fark etmez) ilk adimi atmak konusunda cekimser davranir, temelde ozguven eksiligi yatar.
"Konusmaya calisir, teklif edersem tersler, kabul etmez, rezil olurum" dusuncesi nedeniyle "olasi" caanim birlikteligi kacirdiginin farkinda bile degildir...
Anlamak zor, maden izleyecek kadar cekici buluyorsun bi cesaret goster konusmaya degecek kadar da guzel oldugunu soyle!
Tavsiyem; gulumseyin! Baktiniz biri sizinle mi ilgileniyor, sizinde ilginizi cezbettiyse gulumseyin hanimlar. Boylece en azindan kucukte olsa bir etkilesim olasiligi mumkun olur :)
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
9Cevap
Cidden garip bu durum nezamandan beri sürüyor
011 Yorumla- +1 yıl
1 aydır böyle geliyor aynadan bakıyor hiç spor yapmak yok bende yeni fark ettm donmus heykel gibi gözünü kırpmadan izleyip ben cıkarkende cıkıyor
- +1 yıl
Bir agır beyefendi gibi gözüküyor bana karşı, instagramına girdim fake hesaptan bir baktım ki gece kluplerinde bisrğ resm, erotik kızları takip ediyor hep sexs düşünüyor herhalde bakıp bakıp ,
- +1 yıl
Annemle kardesime anlattım onlarda sapık galiba iyi niyetli olsa yanasır sohbet eder uzak dur dediler
- +1 yıl
Aslında bende cocuktan hoslandım iyi niyetli ise eger eve atmayı düşünmüyorsa ama düşünüyorsa kötü
- +1 yıl
1 aydır spora gidiyorum herhalde son 10 gidişimden beri böyle geliyor her hareketimi gözünü kırpmadan izliyor baskasıyla bakısıyormuyum falan her baktıgım erkege bakıyor sonra bana beni çözmeyecalısıyor gibi
+1 yılBu adamdan pek bir şey olmaz gibi çok özgüvensiz içine kapanık filan ama sen çok istiyorsan git tanış
00 YorumlaBende öyle tanmıştımıştım exle, hocaydım öyle tavladım :D :D
00 Yorumla
+1 yılSen git ne bakiyon malll gibi de 😂
09 Yorumla- +1 yıl
Utanıyor desem her resmi gece klubunde yasıda büyük mal gibii izliyor aynadan acaba sevgili olmaya niyeti yok öyle izleyim gözüm doysun kafasında mıdır nedir anlamadım
- +1 yıl
Kayıt yapıyordur akşam için 😂
- +1 yıl
Hay allah canını almasın 😺 bende öyle düşünüyorum böyle beklerse ancak hayallerde kalır işte
- +1 yıl
Hahahah akşam evde fayans deliyo mallll 😂😂
- +1 yıl
Görüyosun dimi ne enayiler var kendi için sorular yazdıgımı bile sok olur ama haberi yok sansı kacırdı
- +1 yıl
Yapacak bişey yok canısı 😇
Dikkat et foto falan çekmesin - +1 yıl
Ahahah aynen bende ynına gidip bi video al aksam izlersin mi desem😹😹😹
- +1 yıl
Ahahahaha delisin sen varya 😂😂😂
Deme öyle şey boş ver 🤭 - +1 yıl
Yok saka yapıorum zaten laubali olamam öyle daha selamsabah yok sadece aynadan izlemevar 😹😹😹
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Devir değişti kadınlar artık yanaşıyor
04 Yorumla- +1 yıl
Kadından kadınada fark var bunadan cirkin karılar hep yanasıyor ama ben yanassam eve gel der diye yanasmıyorum öyle olacaksa istemiyorum daha önce yanastım eve cagırdıbaskası agzım dilim yandı yogurdu üfleyerek yiyorum
- +1 yıl
Dogru diyorsun niyetini anlayıp elemek için mantıklı teşekkürler
Yavsa
01 Yorumla- +1 yıl
Ozamanda sen kendi ayagınla geldin kendi düşen aglamaz derse😹
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Özgüveni eksikliği
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarşılık veriyormusun bakışlara
068 Yorumla- +1 yıl
Bir kaç defa gözgöze geldik gözünü kaçırdı , geliyor hiç spor yapmıyor koltuga oturuyor aynadan caktırmadan hep beni izliyor bende farkında degilimişim gibi davranıyorum gözgöze gelince gözünü kaçırdı , yanına yanasıp spor yapıorum ama bakmıyorum fazla , böyle bir agır ciddi havalı bana karsı instagramına bir baktım ki oo hergün gece klubunde alakası yok sasırdım böyle adam utanır mı
Cevap sahibi+1 yılAa vallaha ben
Cevap sahibi+1 yılYa adam şu an özgüvenli olabilir de geçmişinde öyle değildir biraz utangaclik var gibi çünkü bende öyle yapıyorum cam yansımasıdır falan bakistigimizda gözlerimi kaçırırım
Cevap sahibi+1 yılSen hoşlanıyormuşun peki veya şans verirmisin
- +1 yıl
Ben bayıldım valla ben aslında baskasıyla bakısıyordum bunun beni izledgini sonradan anladım , o cocuk belli ediyordu niyetini bu cok soguktu , diger cocuk bana yanasır gibi oldu baktı ki biz tanısacagız tanısmayalım diye mecbur belli etmeye gözümün içine bakmya basladı , o cocugada burun kıvırdıgını gördüm asırı gıcık almıs ondan diger cocukta benden gözünü ayırmıyor
- +1 yıl
Diger cocukla ben tanısacak gibi olunca niyetini belli etti yoksa geliyor spor yapmıyor aynadan izleyip gidiyordu
Cevap sahibi+1 yılO çocukta benim gibi aslında bi baslatsan konuşmayı çocuk bırakmaz seni bak şu yaşıma kadar sap kaldım o çocukta delikanlı gibi baksana daha sana yazamıyor diğerlerinede yazmaz sadık olur
Cevap sahibi+1 yılYa dedimya o tanışmaya gelmez seni görünce mutlu oluyordur sen konuşmayı başlamazsan anca bakismayla kalır
- +1 yıl
Bende senin gibi düşünmüştüm hatta evlenmeyi düşündüm yani bi şekilde ugracaktım instagramına bir girdim ki , bisürü model kız takip ediyor , ekleyip ekleyip siliyor kendisini takibe almayanları , bisürü erotik kız takip edior , baya açık sacık , hayal kırklıgına ugradım salonda nasıl ciddi nasıl agırdı üzüldüm, baya takip ettim instagramdan fake hesaptan , ne yaptıgını anlayacagın buna ne diyorsun
Cevap sahibi+1 yılYani bekar adam yapar öyle şeyler normal bunlar birazda gurur var ekleyip siliyorsa
- +1 yıl
Oo bir havalı , cocugun biri bana bakıp gülümsedi salonda bende ona gülümsedim, ertesi gün bir sinir hiç bakmadı bana böyle bir sinirli haller düşündüm tanısmıyoruz bile bana sinirlenmedi herhalde diye, ama Şu an eminim ki bana sinirlenmiş , insan bir kolay gelsin demezmi tanısmak istedigi insana ya anlamadım ben bu işi
Cevap sahibi+1 yılDiyorum Ya utangaclik özgüven kalsa bile bi yerde kalıyor ya sende bana bi yardımcı ol bakistigin kişiyle sürekli denk geldikçe bakisiyorsan ona karşı boş degilmisin
- +1 yıl
Aynen ben kız olarak bakışıyorsam hoşlanıyorumdur kız sürekli bakıyorsa sana hoşlanıyordur , git konus utanma kızlar özgüvenli erkek sever , ilgiden hoslanır yakısıklı erkek sever spor salonuna git vücutyap ben bu cocugun vücuduna vuruldum valla sonra agır beyefendi tavrına ama o kısım numara galiba😹
Cevap sahibi+1 yılHahaha çok mu kaslı yoksa uzun noylumu bide sohbeti ne diye acayim bi ara bakismadigim ama bakarken yakalandığım birine gittim tanışabilirmişiz dedim konuştuk biraz tel nosunu aldım sonra olmaz dedi ya biz utangaç erkekler sizin kararınızdan emin olduğunuzu bilsek gelir konusuruzda böyle olaylarda olur
Cevap sahibi+1 yılBide o çocuk için mi hesap açtın
Cevap sahibi+1 yılKlavye çevirmiş tanisabilirmiyiz olcak
- +1 yıl
Senin yaşın daha cok genc reddedildin diye üzülme , böyle vücut yapmıs cok orantılı kaslı ama cok degil , 1.80 falan boyu , ama spor salonundaki bütün erkekler vücutlu ve ben tipe bakmam normalde karaktere bakarım ama dedim yemişim karakterini arkadaş heykel gibi oglanlar var ne oluyoruz yav dedim 😹😹
Cevap sahibi+1 yılHahahaha sende haklısın yani içgüdüsel olarak geliyor herkese sorsan karaktere önem veriyo ama içindeki farklı bu arada bi taktiği vermeyi unutmuşsun nasil sohbete giriyim kısmını marhaba nasilsinmi umarım çocuk da cesaret bulurda gelir yanına seni kaçırmaz
- +1 yıl
Senin kızla hiç sohbetin yok galiba , nasılsın deme tanımıyorsun ki merhaba de okuldan mı arkadasın ders sor mesela bişe soruyomus gibi yap sanki onun için degilmiş gibi havalı ol biraz
Cevap sahibi+1 yılHee anladım tecrübe konuşuyor:) Bu arada çok sağol
Cevap sahibi+1 yılDünyayı 28 yıldır güzelleştiren sude hanımefendi. size bi sorum olabilirmi efenim
Cevap sahibi+1 yılDünkü mevzuyla alakalı bi sor sorcamda fikrini merak ediyorum
- +1 yıl
Sor tabi özelden mesaj yaz istersen konusalım
Cevap sahibi+1 yılGaliba ikimizinde seviyesi yetmiyor mesajlaşmak için
Cevap sahibi+1 yılAçıldımı bari sana bugün
- +1 yıl
Aynen sor bakalım ee iltifatlar falan güzel işte kızlar böyle seyleri sever tavlarsın sen , var mı bir gelişme sor
Cevap sahibi+1 yılYa nasıl sorcam bilemiyorum çünkü çok garip bir şey ya kizin bana baktığını hissediyorum derste falan çünkü benim hareketlerimi taklit ediyor fakat bana bakması hoşuma gidiyor bende böyle olunca konuşasım gelmiyor sence ben ne yapmalıyım fikrleni önemsiyorum
- +1 yıl
Yok spora gitmedim günlerdir açılma durumu yok suanda
Cevap sahibi+1 yılUmarım açılır o kadar çok istiyorumki mutlu olmanı
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlamada merak ettim fizik yapmak içinmi gidiyorsun yoksa sağlıklı yaşamı onemseyenlerdenmisin
- +1 yıl
Umarım sende mutlu olursun , yasında genc reddedilsen bile üzülme , ask gelip gecici bişey , kendini geliştirmeye bak maddi manevi , bakımlı ol zaten herkes bayılır ozaman sana , kadınları tavlamak cokta zor degil , ve kim olursa olsun begendigin herkeste sansını dene bu hoslandıgım cocuk gelseydi tanıssaydı kabule ecedecktm ama asla bilemiyecek şimdi , konusmayı erkek baslatır tabi kızda sana bakıyorsa ilgisi vardır gözgöze gelince kafasını cevirmiyorsa denemye deger
Cevap sahibi+1 yılAma bu yaşıma kadar yalnız kalınca artık birini arıyor insan. Bu arada bakımıyımdır hergun özen gösteririm iltilaf kısmına gelince sevdiğim arkadaşım olanlara derim fakat sevdiğim gözüyle bakanlara diyemem bunun iki sebebi var birincisi bende biraz gurur var en yakın arkadaşına bana böyle böyle dedi demesini istemem ikincisi iltilaf edersem bi yeri kalkar beni cepte olarak görür ve beni bırakır diye kişiliğimde efendiyim yani kız arkadaşlarım gerçek arkadaşım olanlar falan ağzımdan argo falan çıkınca garipsiyorlar bide sana bunları anlatıyorum ama umarım sıkmıyorumdur
Cevap sahibi+1 yılBide ağır abi tavır takınırım yani ağzım pek laf yapmaz
- +1 yıl
Erkek dedigin öyle cıvık olmaz zaten bende bu cocugun agır abi tavrına vuruldum, ama öyle degil instagramında, senin gibi cocuklar kaldımı ya budevirde sevgilisi olmayan sen spor salonuna yazıl , öyle genclerin oldugu mekanlara git güzel bir ortam bul kendine hem kafan dagılır hem özgüven gelir , daha cok gencsin bende senin gibi herseyi kafama takardım simdi diyorum cok genctim niye üzülmüşüm ki o kadar genclik kadar güzel sey yok git vücut yap keyfine bak , gencsen güzelsin inan ki hiçbirşeye üzülme , yaslanınca üzülürsün😭😂
Cevap sahibi+1 yılFikrilerin için çok teşekkür ederim yani diyorsunki hoşlanıyorsan açil ne olacak senin gibi insanda kalmamıştır ya kafa dengi sap olduğum için sırf bu yüzden sigaraya başlayacam artık
- +1 yıl
Ah ah kendine dert etme ben victoria secret mankeni gibi kızım 5 senedir aevgilim yok ben ne yapayım intihar mı edeyim , sigarada içme hem pahalı , hem zararlı , inan ki senden daha dertliyim , her begendgim erkek birlikte olma umudyla geliyor , öyle aşk sevgi için gelen yok , cok mutsuz oldum bende o yüzden
- +1 yıl
Her gören donup kalıyor spor salonunda spora yeni kayıt olan bir adm içime düşecekti nerdeyse bu beni dikizleyen cocukta bir yerinden kalktı bakısıyoruz mu diye izlemeye basladı bizi , ama her gören donup kalıyor sevgili olalım evlenelim vs diyen yok
Cevap sahibi+1 yılO gelenler onların karaktersizligi senin gibi güzel bi kıza o amaçla yaklaşmak paylaşmak istediğin herhangi bir şey falan varsa anlat dinlerim seni rahatlatacaksa
- +1 yıl
Galiba senin benim gibi duygusal insanlar yalnız kalıyor daha. Yırtık özgüvenli olmamız lazım umursamaz
Cevap sahibi+1 yılBende kızlarla çok bakısısım bugün kafamı cevirdigim hâlde inatla bakiyrdu tabi onu bidaha göremem orası ayri
Cevap sahibi+1 yılZaten orada kaybediyoruz insanlar bizi ordan kullanıyor
Cevap sahibi+1 yılSende büyük ihtimal karşındakini kiramiyorsundur
- +1 yıl
Ne biliyim bak bu beni İzliyor diye umutlandım , instagramına baktım ki bisürü kız , gece klupleri , cok cıvık tavırları , hayal kırıklıgı oldu belki tanıssam daha cok üzülürüm diye korkmaya basladım , yüz vermedim o yüzden şimdilik, spor salonunun önünde arabası var son model begendm sordum kimin diye valeye , dedi ki şu cocugun , tanıstıraymmı sizi dedi , ben tanımıyorum onu rezil etme beni dedim gittim söylemiş galiba bunada , arabamı cok begenmisisn eve bırakayım seni diyebilirdi mesela
Cevap sahibi+1 yılBakısirim derken bana bakıyormuş gibi geliyor bende meraktan bakıyorum o an denk geliyor 1 saniye olmadan diğer yerlere bakarım yani o bakismada saflıktan oluyor
- +1 yıl
Sen 22 yasındasın utangac olman normal de bu 35 yasında üstelik
Cevap sahibi+1 yılEvet sana göre çok hakli nedenlerin var ben karşındaki gibi olaya bakabildigim için çocuk ya çok utangaç sana onu diyip hava atmak istemez yani yırtık değil ya da senden adım bekliyor
- +1 yıl
19 yaslarında falan hiç kıramazdım kimseyi şimdide üzmek istemem ama cok kırıcı olabililiyorum , galiba bunlar aileden gelen alışkanlıklar
Cevap sahibi+1 yılBu arada dikkatli ol benim tanıdığım zenginler var adamda passat var yani adam tüm güzel kizlarin pesinde koşuyor arabaya düşüyorlar diye tabi karşındaki istisna olabilir bunları söylemek istemezdim fakat sonradan uzulmenide istemem
Cevap sahibi+1 yılEvet evet nasıl yetistirildiysen karakterine oturuyor gibi insanının özü gibi biseyi oluyo
- +1 yıl
Ben arabaya düşmedimde kendisi yaksıklı zaten tesadüf sordum araba bununmuş , bekledi bi süre ben yavsarım sandı , baktıki ben hiç yvsamıyorum , put gibi izlemeye basladı , spor hocasıda gelip sürekli anamı babamı işimi , baska spor salonlarına gttn mi gibi sorular soruyor bu yollatıyor gibime geliyor
- +1 yıl
Ben spor salonuna sevgili bulmaya yazıldım zaten sabah gidiyorum saatlerce cıkmıyordum , hoca geldi cok sevdin herhalde falan dedi anladı yani herkes o maksatla yazıldıgımı bu cocukta anlamıstır ama hiç davranmadı, ha birde 3, gün bi cock teklif etti spor salonunda bana baya gülüştük konustuk sonra asagıda kahve içeliö dedi reddettm ben bunu ,
Cevap sahibi+1 yılYa bak sezilerinde haklısın çocuğa bi adım ver be baksana seninle ilgileniyor oda sana öyle öyle bakmasın yaşı kaç olmuş bakmayi ogrenmiste sana bi merhabamı diyemiyor belkide tanışınca tanimiyorsunuzya sohbeti nasıl devam ettireceğini bilmiyordu bu arada karşındakine salliyorumda ben bakmıyorum içinde yaşıyor gibiyim
Cevap sahibi+1 yılNiye reddettin gelmiş işte ayağına hoş gelmedimi gözüne
- +1 yıl
Son cümleni anlamadım sallıyorumda ben bakmıyorum ne demek
Cevap sahibi+1 yılGulustuk demişken kızlar hoşlanmazmı kendini güldürmeyen erkekten dedim ya ağır abi takiliyorum çok az guldururum normalde burdan yazıyormuş gibi soru cevap şeklinde giderimde
Cevap sahibi+1 yılYanı burada diyorumya karşındaki yaşı kaç olmuş acılamıyor diye bende kendimde acilamiyorum ama bakipta umut vermiyorum o anlamda yani
Cevap sahibi+1 yılHaklısın anlamamakta aşkı kendi icimde yaşıyorum demek istemiştim
- +1 yıl
Kendi içinde yasayıncada karsındaki gözünde büyüyor belki gidip konussak se• o kızla ben cocukla huyunu suyunu tavrını belki begenmyecegz aman bumuymus diyecegz belki ama konusamayınca pireoluyor deve
Cevap sahibi+1 yılBen o konuda biraz safım karsimdaki hakkında kötü düşünmüyorum olduğu gibi kabul ediyorum çok enayilik ama yapcak bişey yok peki güzellik üste bi soru sordum görmedim galiba gülümsemeyle ilgili
Cevap sahibi+1 yılGüldürme yanlış oldu
Cevap sahibi+1 yılSenidemi çok sıktım özür dilerim
Cevap sahibi+1 yılYazismamizi okuyunca sen çok güzel şeyler yazmışsın bense alakasız bi yere not alcam victoria secret mankeni sudeden altin öğütler diye sana bi iki soru sorcaktimda seninde işin gücün benmiyim neyse her şey için çok teşekkür ederim belki burdan azcıkta olsa seni tanidigima mutlu oldum umarım o adamda bi cesaret bulur gelir yanına
- +1 yıl
Erkegin cana yakın sıcak olması kızı etkiler tabi yalı capkını dizisini izlesene cocugun bakısları kızı tavlamak için baklava alıyor tavırları falan tam her kızıtavlarsın öyle olursan , o cocuk gibi cana yakın ama yılısık degil diziyi izle , çocugu begenmemestım tavırları falan bayıldım sonra
Cevap sahibi+1 yılDizi izlemeye gerek yokmuş
Cevap sahibi+1 yılBisey sorabilirmiyim
Cevap sahibi+1 yılÇocuk sana açıldımı
Cevap sahibi+1 yılPardon eniste
Cevap sahibi+1 yılNeyse boş ver yazma
Gizli Üye(30-35)+1 yılİlginç
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer