Eski sevgilimin enerjisi üstüme yapıştı kurtulamıyorum ne yapacağım?

2 senelik ilişkimiz vardı, çok sevdim çok bağlandım ama yapı olarak güçlü bir karakterim o yüzden kesinlikle peşinden giden ben olmadım asla.3 kere ayrılık olmuştu onun suçlarından kaynaklı, sevgimden dolayı inandım, ne o bensiz yapabildi ne de ben ona karşı koyabildim. Şartlar ile son kez affettim. Fakat aynı hatanın beterini yaptı, sözlerini tutmadan yine kaçak dövüşüp bahaneler ile uzaklaştı, ben suçluyum gibi kendi suçlarını bastırmaya çalışıp hem suçlu hem güçlü moduna girip ayrılmamıza sebep olan bir kadın vardı ortaya sonradan çıkan, onunla irtibata geçtim diye bana onun hakkında doğru konuş evet o benim artık sevgilim dedi ayrılmamızın üstünden henüz 2 hafta geçmiş iken. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü, kadını tek suçlayamam benim eski sevgilimde büyük kabahat. Ben yas tutarken o nefes almadan sosyal mecralarda fink attı. Sildik attık birbirimizi, öbür kadınıda sildi attı işin komik tarafı. Benim gidişim bu sefer net oldu güzelce ayrıldım yinede onun çirkinliklerine rağmen fakat inanın 1 ayı geçti ayrılalı, çabuk toparladım ama çok ağladım yinede içimde, aklımda garip bir enerji var, peşimi bırakmıyor bu enerji, adı sanı, enerjisi peşimi bırakmıyor. Sabah kalkıyorum istemesemde aklıma geliyor, gün içinde işime aktivitelerime odaklansam da ansızın gün içinde aklımda, özlem çöküyor. Ne yapacağım bilmiyorum aklımı kaçırıcam. Düşünmek istemesem de zihnimi meşgul eden düşünceler yakama yapışmış bırakmıyor. Ne yapmalıyım? Nedir bu his

Eski sevgilimin enerjisi üstüme yapıştı kurtulamıyorum ne yapacağım?
Cevapla