Ne yaparsam yapayım sevgilim her zaman benden şikayet ediyor nedeni ne sizce?

Sürekli şu huyun kötü bu huyun kötü dikkate alıyorum düzeltiyorum bu kez de başka bir şey buluyor. Ya bi derdimi anlatıyorum derdimi anlatırken bile beni suçluyor. Bitirmek istiyorsan bitsin diyorum. Yok ben seni seviyorum diyor.
Ne yaparsam yapayım sevgilim her zaman benden şikayet ediyor nedeni ne sizce?
Cevapla