Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslr şu an olabilecek bir şey degil en az 5 yılı var
Yani bir seyi cok istiyorsak unutamadan bir hikmeti var mi
Ben çok şey istedim. İmkansız olanlarda oldu, olmayanlarda. Nasip meselesi. Tabi mücadele de önemli
Ama çok aşırı istiyorsak bu bir işaret mi
Yani 14 yasindan beri
Hayatımda hiç aşık olmadım desem...
Geçmiş olsun sana ben böyle iyiyim😀
Cevap
0Cevap
Var tabi ama ask meskse baska erkekde bulursun olmazmi
Ask degil
Olmuyosa senin için hayırlı değildir
Ama eğer olacaksa da bi zamanı vardır mutlaka.
Allah bilir apla biz ne bilek
nickime bak
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?