Güncellemeler
+1 yıl
Umarim bir gün denk geliriz meleğim🙂
Tesettürlü, hamarat biraz da utangaç bir eş istedim hep. Çok aradım ama bulamadım. Her akşam eve geldiğimde güler yüzle beni karşılayacak, yemek yerken sohbet edeceğim, onu Rabbimin emaneti bilip el üstünde tutacağım, pamuk kalbini hep mutlu edeceğim bir eş. Bu zamana kadar nasip olmadi ama ben çok dua ediyorum ve en hayırlısını diliyorum. Günün birinde birbirimize nasip olur muyuz iki Dünya mutluluğumla🙂
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Bende kendimden büyük birini istiyorum yaa baba evinden çıkayım koca evinde kariyer yapayım var mı öyle eş🥲
Vardir illaki kac yasindasin🙂
22
Tesetturlu musun
Evet
Ben senden bayagi buyugum 35 yasindayim ben de sevebilecegim ve beni sevecek birini isterdim🙂 ☕☕kahve icer misin
Sanal istemiyorum reel tercih ediyorum
Gercek de olabilir neden olmasin. Nerede yasiyorsun
Kayseri
İstanbul bende🙂 geliyor musun hic burakara
Geliyorum ama olmaz yaa sen burada herkese yürürsün
Oyle bir intiba mi biraktim sende🙂 ben capkin biri degilim sadece o özel kızı ariyorum. Eger güzel bir ilişkimiz olursa kimseye bakmam senin uzerine gul koklamam🌹
Bunu kimse bilemez neden kapalı biri?
Beni okutacak birini arıyorum ben beni dershaneye göndersin falan ben zaten okuduktan sonra kazancımız ortak olur okumayı çok seviyorum ama senin yaşımdakiler direkt çocuk ister
İşte tanırsan zaten bu korkunun yersiz olduğunu görürsün🙂 daha samimi ve guzel buluyorum cunku ve daha merhametli daha hoşsohbet, bu yuzden tesetturlu es isterdim🙂
Cocuk istemiyorum ben düşünmüyorum da, güzel bir geleceğim olsun sevdiğim kızla amacim budur
Burada okursun da🙂
Yaa demekle olmuyor ben ilerisi için 5 çocuk istiyorum şu an istemiyorum
Ben cocuk istemiyorum bizden olmaz o zaman🙂 mutluluklar gizemli kiz
Çocuksuz zor bee teşekkür ederim sana da
Zor ama ben kimsenin sorumluluğunu almak istemem eşim dışında🙂 sagol
Olabilir senin seçimin senin hayatın ama burdan arama bence yaa reelde bulmak daha iyidir
Yok olmadi ki reelde, belki buradadır kısmetim
Gerçi sende haklısın 20 yaşında tanıdığım kız var 30 küsur yaşındaki çocukla oyunda tanışıp evledi İstanbul'da yaşıyorlar ama KS sıkıntı ondan diyorum sana biraz telegramda mı takılsan gruplara gir falan yaz insanlara ordan
O da olabilir evet ama burada da guzel insanlar var senin gibi, neden olmasin
Ben burdan bitiyor 2 yıllık ilişki yaşadım güzeldi ama olmuyor yaa uzak mesafe falan 2. Sini yaşmak istemiyorum ve sanal ilişki hiç önermem bilmiyorum garip yaa
Gorusme imkani varsa kisa surede gerçeğe de doner ve güzel şeyler olur , bu biraz da taraflarda bitiyor
Yaa burada tanışırsın aynı şehirde olsa yüz yüze yine abartarak 1 yıl arkadaş gibi davranırsın tanırsın ama öbür türlü telefon başında konuş konuş anlamazsın ki bu arada konuşalım diye değil 5 çocuk dedim asla çocuk istemiyorum yani bu dünyaya kötü dünyaya evlat getirmek çok zor bana yiğenlerim yetiyor ben sadece araştırmalar yapıp okuyup ilerlemek istiyorum
Ben de sevdigimle hayati yasamak istiyorum, evet uzaktan zor ama kalpler isinirsa bir yolu bulunur ben sadik biriyim karsimdaki kisiden de guven ve sevgi alirsam hersey kolayca olur
Meslea kız her şeyini istese sosyal medya ve burayı kullanmamanı istese üstüne çevrende kızları istemese
Sosyal medyam instagram var veririm burdaki hesabi silerim, gorustugum iki arkadasim var biri ilkokuldan biri liseden, bu arkadaslarimla sevgilimi tanistiririm zaten onlar da yenge bilirler sevdigim kisiyi bu sekilde sorun olmaz
Cevremde kiz yok zaten
Peki benim gibi okumak isteyen birini sonuna kadar okutur musun oku arkandayım der misin yoksa çalış mı dersin senin gibi birinin düşünce yapısını merak ettim
Okuturum calismak zorunda degilsin ama benim kazandigimla da yetinmek durumundayiz, guzel bir hayat sunarim evet ama cok luks bir hayat sunamam bu da bir gercek
Yaa parasında değilim reelde senin gibisini görsem 1 yıl falan içinde evlenme yoluna giderim
İste gercek olabilir bu o yuzden gorusmekte fayda var
Takipledim seni
Sen de istersen konusabiliriz