Arkadaşlar kısa kesicem yoksa ciddili burada ağlarım. İkimiz de mezuna kalmış iki Yks öğrencisiyiz. İyi bi dereceden bıraktık. En iyisini istiyoruz.
Kız biraz garip arkadaşlar bi anda insan silebiliyor hayatından bu özelliği aklınızda tutun. Şöyle anlatayım 1 sene boyunca arkadaş olduk ben teklif ettim reddetti. Arkadaş olalım dedi. Arkadaş olduk. 2-3 ay önceye kadar çok yakın arkadaştık. Kardeşten öteyim. Whatsapp ta 7-8 saat süremiz vardı. Çok konuşurduk. Sabahtan 8 den gece 1 e kadar. Hatta yaz mevsiminde ondan da fazlaydı. Buluşmalar , her akşam görüntülü konuşmalar. Sonra bi anda her şey değişti. Eskiden de ayrı kütüphanelerde çalışırdık ama yine konuşurduk whatsapptan snapten. Şimdi yeni kütüphanesinde yeni arkadaş çevresi buldu ve beni bi anda size yemin ederim bi anda bıraktı. Arkadaşları ile samimiyet kurduğu günün öncesi 3/4 saat yine görüntülü konuştuk. O samimiyet kurduğu gün ne aradı ne sordu. Sadece ben mesaj attım. Hatta dedim kendisine bi yanlış mı yaptım diye. Hayır dedi bana. Bunun arkadaşları bu kıza şey demiş = sen o çocuğa zarar veriyorsun aşk dan kanka olmaz o hep sana aşık olarak kalacak felan. Evet hâlâ aşığım ama gerçekten olmayacağını bildiğim için rahatım. Bu da son zamanlarda değil önceden de söylüyordu. Eğer sana zarar veriyorsam ben buyum beni hayatından çıkar. Ben değişmem diyordu. Ben de bana zarar vermiyorsun. Ben sensiz yapamam diyordum. Çünkü öyle. Onsuz yapamam. Hayatımın merkezine koydum onu. Sonra işte 1-2 aydır günde 15 dk konuşuyoruz. Ben ki arkadaşlar yemek yerken yazardım kız benden uzaklaşmasın diye. Kıza mesaj atıyorum random atıyor , aynen Ya Diyip snapten whatsaptan çıkıyor. Ben de her bu konuyu açtığımda ders çalışıyorum iyi Bi derece yapmam lazım. Seni üzüyorsam hayatından çıkar diyor. Ben de diyorum ki ben zaten çalışmana bir şey demiyorum. Bir insana gün içerisinde yarım saat ayrılamaz mı arkadaşlar? . Ara ya çıktığında 5 dk konuş diyorum , arkadaşlarımlayım diyor. Bir sohbet açıyorum random atıp gidiyor. Geçenlerde hasta oldum 2-3 gün söyledim de kendisine. Ne mesaj attı , ne halimi sordu ne başka bir şey. Eskiden hasta olduğumuzda totemimiz tüm gece birbirimizle konuşup zaman öldürmekti. Onu geçtim nasıl oldun diye sormadı. Ben de dedim ki neden sormadın mesaj atmadın. Diyo ki sen çok ince düşünüyorsun , bak sen üzülmüşsün de kendine saygın olsun artık beni hayatından çıkar. Şaka yapmaya vurarak bana mesaj veriyor anlayabiliyorum. Ama hep dedim ben senin hayatından çıkmam sen benim hayatımdan çıkarsın dedim. O da tamamen çıkıyorum diyor ve gidiyor sonra random atıp tekrar gidiyor. Şaka ya vurup böyle şeyler yapması rahatsız edici. Ben kendisine artık sana aşık değilim , en yakın arkadaşız senle dedim. Eskiden beri sabah akşam konuşuyorduk neden şimdi konuşmuyoruz diyorum. Sen olayları çok büyütüyorsun. Beni görmesen ne olur diyor. Benle konuşmasan hayatından bir şey eksilmez diyor. Gerçekten bu beni çok kötü etkiliyor. devamı fotoda
Aşık olduğum ama arkadaşı olduğum kız bana soğuk yapıyor?
Bu enayiligi nerde görsem tanırım kardeşim yanlış anlama da bunu kendine nasıl reva goruyorsun kız seni sevmiyor işte hala ondan bir şeyler bekleyip hayatının merkezine almışsın yazık etme kendine sormazsa sormasın yazmazsa yazmasın kız şu konuda dogru söylemiş o yazmayınca senden bir şey eksilmeyecek veya yazınca artmayacak sende seninle hiçbir zaman öyle dusunmeyecegini söylemiş yazık etme kendine bırak o kızı gitsin
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yanlış anlamadım ama hocam kıza çok bağlandım. 1-2 yıldır. Sizce bu kadar emeğe bu kadar konuşmaya yine de gitmeli miyim?
Dostum kız senin onu sevdigini biliyor ama sevgi karsilikli olmazsa seven kişi sadece acı çekiyor sevilen ise keyfine bakıyor çünkü biliyor ki sen onu hep seviceksin istediği zaman sana gelicek istemediginde gidecek senle oynayacak sende iki gulmesine veya sana bakmasina kanıp kendini kandircaksin yapma bunu kendine