Yaptığım karaktersizce o.. luklar yüzünden sevgilime karşı sorumluluk duyuyorum?

Geçmişimde çok gençken 5-6 sene önce çok karaktersizlik yaptım , yemediğim b0k kalmadı diyebilirim. Normal ilişki değil evli biriyle uzun ilişki yaşadım hemde çok gençtim. Şimdi ki aklımla çok utanıyorum karısıyla kavga ettiler kötü kavgalar benim yüzümden. Pişmanım 18 yaşında yapılmış bir hata manipüle edildim saftım. Şimdi böyle bir şey yok sevgilim bir geçmişim olduğunu zaten biliyor , daha önce sevgilim olduğunu ama bu tarz bi ilişkim olduğunu bilse benden çok soğur ayrılır muhtemelen. Kendimi suçlu ve yalancı hissediyorum. Ona çok aşığım evleniyoruz yakında. Ne yaparım ömür boyu bu hissi yaşar mıyım?

Yaptığım karaktersizce o.. luklar yüzünden sevgilime karşı sorumluluk duyuyorum?
Cevapla