İnsanlar niye evlenirler? Gittikçe saçma gelmeye başlamıyor mu?

Kına düğün nişan bohça çeyiz x2 akrabalar... abi niye ya 😀

Ustelik evliliğin yüzde 80 i kadına eziyet yani. Çamaşır yemek temizlik ütü çocuk bir de üstüne disarda çalışıp geldiğinde yapacaksin bunları.. değiyor mu ya üç beş sene gözü disari kayacak bir adam için?

Ustelik yıllar geçtikçe seninde onunda huyu suyu değişecek başta sevdiklerin sonra itici gelecek belki. Ömür boyu gez toz yasa ye iç sadece kendin için. Biriyle elbetteki beraber olabilirsin ama evlilik bence bunun icin şart değil.

İnsanlar niye evlenirler? Gittikçe saçma gelmeye başlamıyor mu?
Cevapla