Birinin hayalleriyle oynayan kullanip atip göz yaşi içinde brakan insanlar hep mutlumu oluyorlar?

Benim çok sevmeme rağmen beni hiç bir şeymişim gibi kullanip atdi , yatmadim onunla annemle falan tanişmişti ciddiyim demişti evlenicez demişti hevesi bitince hiç bir şey olmamiş gibi gitdi bir çöp poşetiymişim gibi atdi bir köşeye, böyle insanlar hep mutlu oluyorlar , benle kurduğu hayalleri gerçek karisiyla gerçekleştiricek ben bu kadar üzülmem boşunami hiç cani yanmiyicakmi

Beni biliyordu nasil temiz, hiç kimseye güvenmeyen yani kendimi her konuda ispatlamiştim bilmiyorum

Gerçekte kendisini karisina saklayan , ailesine saygili hiç kimseye dokunmayan birisi işte sanalda her kese böyle umut verip kaçiyor böyle bir şerefsiz

Birinin hayalleriyle oynayan kullanip atip göz yaşi içinde brakan insanlar hep mutlumu oluyorlar?
Cevapla