Flörtüm çoğunlukla barda vakit geçiriyor, konuşmayı kesmeli miyim😕?

Flörtüm çoğunlukla barda vakit geçiriyor arkadaşlarıyla birlikte ben bunun bu kadar çok olmasından rahatsız oldum açıkçası yani bir kerede evinde otur başka bir şey yap. Ama yok soğumama sebep oldu sizce konuşmayı keseyim mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar mesaj atıp konuştum, özellikle bar mevzusunu açtım her gün gitmesinin benim için sıkıntı yaratacağını söyledim benim karakterime ters olduğunu vs. Ben bizim için umut görüyordum aslında falan dedi. Taviz vermeden konuşmayı bitirmek istediğimi söyledim tamam hoşça kal dedi. Konu kapandı 👌🏻
Flörtüm çoğunlukla barda vakit geçiriyor, konuşmayı kesmeli miyim😕?
Cevapla