Clubdaki barmen den hoslandim sizce ne yapmalıyım?

Bir arkadaşım var erkek, çok iyi dostuz ikimizde görüntü olarak normalin üzerinde insanlarız, ikidir bir bara gidiyoruz, ona çok talip oluyor, ve bana da kapıdaki budguard lardan barmenlere kadar hetoralar yazıyor yani, neyse dün gittik yine ben bir barmenden hoslandim ama böyle cidden hoslandim birlikte olmak değil tanımak istedim onu, arada gozgoze geldik. neyse sabah club kapanırken beni yanına çağırdı, gelsene dedi numaramı istedi bana sarıldı, yarım saat sonra görüşelim mi seni beğendim dedi, neyse ben arkadaşımla mekandan çıktık bu bana takılalım mi dedi bende senden hoslandim gerçekten birlikte olmak değil de seni tanımak istiyorum dedim dürüstçe, buda bende seni beğendim ama ilişki için zamana birakalim ama yanımda olmana ihtiyacım var yazdı bende tamam zamana birakalim dedim. yani? Yazdı bende eve geçtim ben yazdım gördü cevap vermedi , anladığım kadarıyla o eve atma peşindeydi, sizce ne yapmalıyım gerçekten hoslandim ama bir daha yazmaz sanırım siz olsanız napardiniz
Clubdaki barmen den hoslandim sizce ne yapmalıyım?
Cevapla