Yeni evli sayılırım ama bu hatasını affedemiyorum, siz de çok soğumaz mıydınız?

Geçen ay oldu. Gece uyuyordum, hava çok soğuktu ve odanın camı açıktı, bi anda üşümeye başladım ama hafif bi üşüme değil. Camı kapar mısın donuyorum dedim. Açık kalsın ben daralıyorum dedi. Tekrar ettim üstüme ekstra battaniye örttü ısınırsın dedi. Üçüncü kez söyledim alakası yok dedim, dışarıdan gelen soğuk havayı solumak içimi üşütüyor kapat camı dedim. Kapadı sanarak uyuya kalmışım sabah kalktım meğer kapatmamış. Çok şaşırdım, soğuk aldım zaten. Çok bencilce geldi. Kavgayı tartışmayı affederim ama bu bencilliği bi türlü hazmedemiyorum. Soğudum resmen. Eve geldiğinde mutsuz oluyorum ve gün geçtikte daha da batıyor her şeyi gözüme. Normal mi sizce ben mi büyütüyorum? Ama ne bileyim bencillik çok farklı bir şeymiş ya.

Yeni evli sayılırım ama bu hatasını affedemiyorum, siz de çok soğumaz mıydınız?
Cevapla