Pişman olmasını istiyorum geri dönermi? (İlişkinin başladığı zaman bana olan sevgisinden eminim) ?

4 aylık bir ilişkim vardı. Tartışmalarda hiç alttan almazdı özür dilemezdi. Hep ben ilk adımı atardım. Gün içerisinde fazla zaman ayırmazdı bunu dile getirdiğimde çeşitli yollarla manipüle ederdi tabi ona karşı olan büyük sevgimden dolayı manipüle edilgiğimi görmüyordum. Özür dileyip haklısın derdim kaybetmekten çok korkardım. Bana vermediği ilgisi için bile bir çok kez vermesi için tartışma çıkardım. İlk başlarda her şey çok güzeldi sevgisinden emindim. Onu hayatımın merkezine almıştım. Sürekli onun için ağlardım. Ağladığımı bildiği halde gönlümü almadı hiç bir zaman oysa ki ben onu hiç ağlatmadım sevgimi son damlasına kadar gösterdim. En sonunda çekip gitti sizce geri dönermi pişman olmasını istiyorum.
Pişman olmasını istiyorum geri dönermi? (İlişkinin başladığı zaman bana olan sevgisinden eminim) ?
Cevapla