Zorla doğum gününü kutlatmaya çalışıyo çok sinir bozucu?

En yakın arkadaşım benim doğum günümde hikayemde storyler olmasına rağmen gördüğü halde doğum günümü kutlamadı mesaj dahi atmadı birkaç gün sonra kusura bakma çok meşguldüm mesaj atacaktım unuttum yazdı bende bir şey demedim böyle şeyleri önemsemem ben sorun yok dedim geçiştirdim şimdi de bana şey yazmış senin hiç arkadaşların dışarda doğum gününü kutladı mı bende hayır kutlamadılar maalesef yazdım o da benimde kimse kutlamadı arkadaşlarım dışarda pasta alıp dedi 1 hafta sonra doğum günü var kendi bana mesaj dahi atmadı şu an uğraşıyorki ben pasta alıp dışarda onun doğum gününü kutlayayım direkt demese de bunu ima ediyor sizce ne cevap yazayım kırmadan

Zorla doğum gününü kutlatmaya çalışıyo çok sinir bozucu?
Cevapla