Her kızın kendisini beğendiğini söyleyen erkek doğru mu söylüyordur?

Mesafe ilişkimiz var.
Normal sokakta yürürken bile kızların ona numarasını sorduğunu falan söylüyor. İşte teyzeler bile bakıyormuş falan.

Birgün bende öyle bir şey söyleyeyim dedim, bana “sana neden baksınlar ki” dedi.

Ailesi konusunda da yalanını tuttum, bana babaannemle görüşmüyoruz, hatta hiç görmedim bu yaşıma kadar dedi. Ama dün “babaannem gibi güzel yemek yapan yoktur” diyor.

Amacı ne anlamıyorum ben. Herkesin ona baktığını söylerken sizce ciddi mi?
Her kızın kendisini beğendiğini söyleyen erkek doğru mu söylüyordur?
Cevapla