Konuştugum bi kız var ama mesajlarıma çok geç cevap veriyor saat farkıyla yazıyor bu durumu nasıl aşabilirim lütfen yardım?

Ben sabah işe giderken 8de yazıyorum bana öğlen 3de cevap veriyor yazar yazmaz cevap veriyorum 3de geri akşam 7 de cevap veriyor 7de yazıyorum gece 1de yazmış oluyor ben o saatte yatıyorum sabah erken kalkcagım için tekrar sabah 8de bakmak zorunda kalıyorum bu durum beni çok yıprattı artık sürekli acaba yazdımı demekten bıktım ne yapmalıyım
Konuştugum bi kız var ama mesajlarıma çok geç cevap veriyor saat farkıyla yazıyor bu durumu nasıl aşabilirim lütfen yardım?
Cevapla