Erkekler böyle aşk acısı çeker mi yoksa benim abim gevşek bir adam mı?

Abim 28 yaşında bunu lise yıllarından beri sevdiği bir kız var hatta üniversite bitene kadar abimle çıkmaya devam ettiler ama bizim aile biraz otoriter kız girmek istemedi abimi sevmesine rağmen mantıklı görmediğini söyleyip ayrıldı saygı duymak lazım her şey sevgi ile bitmiyor tabii abim o olaydan sonra çok pis dağıttı iyi bir kariyeri var işini bıraktı içki falan içmiyor ama ne bileyim böyle sarhoş gibi dolaşıyor gülmüyor ağlamıyor bana çok saçma geliyor bu hareketi bittiyse bitti Ben de geçen sene nişan attım hiç onun gibi tozutmadım daha da işime sarıldım hem çok üzülüp hem de çok kızıyorum bu haline dediğim gibi sorun benim ağabeyim de mi bilemedim

Erkekler böyle aşk acısı çeker mi yoksa benim abim gevşek bir adam mı?
Cevapla