Ya bu nasıl bi rahatlık, "dışardayım "dedi bana. " Bana sordun mu? " dedim. Kıvırdı. Ne günlere kaldık ya, bugün böyle yapan yarın hava almaya da çıkar, arkadaşlarıyla da buluşur. Yol yakınken ayrılıcam ben gelemem bu rahatlığa.

Ya bu nasıl bi rahatlık, "dışardayım "dedi bana. " Bana sordun mu? " dedim. Kıvırdı. Ne günlere kaldık ya, bugün böyle yapan yarın hava almaya da çıkar, arkadaşlarıyla da buluşur. Yol yakınken ayrılıcam ben gelemem bu rahatlığa.

Sen bilirsin senin hayatın ama ilişkilerde izin almak yerine haber vermek olsa birbirinize alan tanısanız daha mutlu olmaz mısınız
Haklısın
Anaaaa bak şu işe 🙄
Nasıl yaparım ben bunu 😭
Yaa işte
Affeeett😭😭
Ama son olsun
Söz
Bu son
😂😂
😂😂😂
Sağol bal ❤️❤️
❤️❤️
Cevap
5Cevap
Ayrılmalısın bence
Sevgilin motorunun arkasına kız alsaydı, bu kız boynuna sarılırken videoları olsaydı ya da kız arkadaşlarıyla (bastırarak oku "kız arkadaş" kelimesini.) flörtöz konuşmalar yapsaydı ya? Bunun gibi daha kötü şeyler düşünürsen, sevgilinin bu yaptığı şeyi görmezden gelip affedebilirsin. Beterin beteri vardır. 😌
Ne saçma bişey ya. Çocuk mu bu senden izin alsn 🤦🏻♀️
Evet şeyda. Kıskanma
Allam ya 🤣
Tam bir malmış. Birde kıvrak. Vay nonoş 😄 evde mis gibi hatun varken
Aynı evde yaşamıyoruz evde olsam çıkmazdı. sevgilime laf dedirtmem
Ayrılayım da sevinin demi. Ayrılmam
ne kadar zekisin sen öyle
@MatthewFox nasıl yani?
Ayrıda çocuğun hayallerine kovuşmasını sağla
O ne demek
Ayrıl çocuktan
Neden
Habersiz dışarı çıktı diye ayrılmayı düşünüyorsun neden diye soruyorsan insan bu kadar kısıtlanmaz
Zincire vurulmayı hak ediyor
Valla bu sen doğru söyledin
Lütfen ayrıl. Çoçuğun hayatı kurtulur mq
Ayrılayım da senin gibi fırsatcılara kelsın demi
Tasması ne renk olsun
çip takmalısın bence
Derhal boşanmalısın
Tasmasını açık unuttun demek ki canım yha
güzel ironi 😀
vur kırbacı
ayrıl kurtulsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?