Günaydın bebeklerim,
Biten toksik ilişkinin ardından 'eski' sevgilinizin ilişkiyi ben bitirdim tavırları sizi rahatsız eder mi?
Günaydın bebeklerim,
Biten toksik ilişkinin ardından 'eski' sevgilinizin ilişkiyi ben bitirdim tavırları sizi rahatsız eder mi?
Toksik insan diyip uzak durmak gerek. Birakin kendisini kendi zehiriyle zehirlesin. Ayrica sevgiliyken canim cicim yapip ayriyken kirici davranis yapan insan karaktersizdir. Olmuyorsa olmayabilir ancak kalpleri yikmadan dikkatlice gitmek gereklidir🌱🐇
eig hak ettin
Bitmiş sonuçta, kimin bitirdiğinin önemi yok
Sen konuşma demedim mi ben sana
Sensiz olmuyo
Cevap
11Cevap
Biten bir ilişkinin ardından kimin ayrıldığı çok önemli değildir.
Umurumda olmazdı böyle bir kişi
İlişki bittikten sonra isterse karşı komşu bitirsin, ne fark eder..
Öyle komplekslerim yoktur..
toksik ilişki sanki cocuk yüzünden gibi konusuyorsun. güvenmediginden oluyor onlar buda senin sucun
Ay sen sus kaynanam
Ğğnaydın bebeğim ☺️
Biten bitmiştir onume bakarım..👍
Rahatsız etmez. Herkes başka ufuklara yelken açar.
Günaydın. Kimin bitirdiğinin hiç bir önemi yok. Bittiyse bitmiştir
Çokta * tavrını bile takmam
Bırak oda öyle mutlu olsun... Günaydın.
Hangimizi etmezki jdjdjdj
Hayır
Asla
umurumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar