2 aylık sevgilim benimle biraz ilgilen aramıyorsun şikayet ediyorum diye ayrıldı benden?

Kendisi 17 saat oyun oynuyordu hep. Bende bu durumdan cok rahatsızdım oyun oynamaktan benımle vakıt gecırmıyordu aramıyordu. Gun ıcerısınde bır kac mesaj o kadar. Oyunda kızlarla konusması vs rahatsız oluyordum bana tek kız sen mı olacaksın dedı dıye tartıstı. Sonrasında oyunda herkesle vakit geçirip discordda seste konusup beni bir kez bıle aramıyorsun demısım dıye senden sogudum darlamandan dıyıp ayrıldı. Hıc bır sekılde ılgı gostermeyıp ben şikayet ettım dıye senınle asla bır daha olmaz istemiyorum seni bir kez sogudum dıyor sureklı. Sankı onu aldatmısım gıbı sucu hep bana attı. Halbu kı tek ıstedıgım bırazcık şevkat gostermesiydi. Bu arada hıc bulusmadık sadece whatsapp discord

2 aylık sevgilim benimle biraz ilgilen aramıyorsun şikayet ediyorum diye ayrıldı benden?
Cevapla