En son kimden iltifat aldiniz?
Güzel yorumlarınızı bekliyorum KS halkı...🙏👍😇
Güzel yorumlarınızı bekliyorum KS halkı...🙏👍😇


en son bugün aldığım iltifatı söyliyim bari
“sen bu gülümseme gülüş, bu güzellik için Yaradana normal insanlardan daha fazla şükür etmelisin bence çünkü sana torpil geçmiş farkında mısın ar?”
Waoow baya iyiymis kizzz
yaa 😀
😄😁
Bilmiyorum ki ya seviyomu sevmiyomu abi kardes gibi davraniyo bazen sanki tek kadin benmisim gibi sevgisi ne bilmiyorum ama cocuklugumdan beri hep yanimda olan biri 8 yas buyuk benden
Teşekkürler güzelim🥰🥰💖
Aynenn 🥲
İltifatlar hep zekama yapılıyor. Keşke tipime yapılsaydı tip daha çok para ediyor. Renkli gözlü ol, yakışıklı ol. Tamam. Bu kadar olmaz ajshshajajs
Zeka da iyidir mi? Ahaha işte bir dış görünüşçü daha 🤣🤣
Gözlerinin maviliğinde boğulmak istiyorum yazmıştı birisi
Cevap
49Cevap
Tatlı olduğum iltifatlara
Tatlisiniz hahaha
Teşekkürler :) hahaa
Sevdim bir kardeşim dostuma ben ettim kız arkadaşı ile tanıştırmak için aradı arabayı sen sür dedi bende nezaketen Arka koltuğa geçtim neden dedi geç herkes yerini bilmeli dedim
2016 olabilir
"Benim, senin gibi karım olsa onu pamuklara sarar sandıkta saklardım."
Saclarin cok guzel, cok guzelsin ve bir de gozlerin cok guzel..
Bunu deyip de aldatilinca sasiriyorsun
İltifat almak çekici gelmiyor.. Sanırım bir yerden sonra inandırıcı gelmiyor hiç kimse ya da hiç bir şey.. Keyifli geceler..
Ricalar..
Biri saçlarına dokunabilir miyim demişti durduk yere birde birisi koklamıştı parfüm yüzünden herhalde sonra utanmıştı en şaşırdığım bu
Saçıma dokunan çocuktu 😄 çok uzayınca kıvırcık oluyo ilgisini çekti herhalde
Saygıdeğer hanımefendiler bana değil kaslı uzun boylu ve zengin beylere iltifat ederler. 😊 Ben de onlara mutluluklar dilerim. 😊
Rica ederim. 😊
'Omuzlarına şirinler köyü kuram orada muhtar olam' demişti birisi. İltifat mıydı neydi hala anlayabilmiş değilim. Sahi bu bir iltifat olabilir mi?
Bugün aldım ama erkekti😂😂
Bu ara hep erkeklerden güzel sözler duyar oldum hayırlısı inşallah
Çok karizmatik çay içiyorsun dedi biri de öptü ben ne yaşıyorum dedim o an 😂😂
Abartma sende yanaktan minik bir buseyle gitseydi hepimizin namussuz olması gerkirdi😂
Gülme sende üye adına bir gıcık olmadım değil şu an
Karışma sen üye adınla aramda 😬
Ses tonumun ve uzun, dalgalı saçlarımın güzel olduğuna dair iltifat almıştım. Onun haricinde pek iltifat almadım. 😊
Hmm ne guzel tesekkur ederimm.
Rica ederim.
Öncelikle, görsel müthiş. İnce mizahı severim. :)
Bir kaç gün önce iltifat almıştım. Elbette bu güzel bir şey.
Gün içerisinde bir çok iltifat alıyorum. Ancak beni etkileyen şey sözler değil, davranışlardır.🙂
Şaşırmıyorum dkfk sadece günaydın mesajını şov yaparak söyleyen insanlara karşı biraz gülüyorum
Güneş seni görse doğmaktan utanır günün aydın olsun güzellik falan ğauahshshdjdj
Sana seni seviyorum diyemem ama kalabalık ortamda gülerken ilk sana bakarım demesiydi🙂
Aynen canim
Hic iltifat almadım ama kızın biri karşıma geçti çakmağı yaktı sen bana ben sana aşığım uzatmayalım dedi.. Hadi len dedim
Bence özelini paylaşma kaldır bu soruyu ama yine de sen bilirsin
Yani kızma ben kötü bir şey demedim sadece yazışmalarini görmesinler ben şahsen sevdiğimin bunu yapmasını istemezdim
Hoşuma giden iltifat yok şaşırdığım iltifat almadım daha 😅
Yani hep duyduğum iltifat gözlerim 🤷🏻♂️
Sen benim kıymetlimsin demişti bana en son birisi.🙃🥰
Erik gibi,
Bu traş bu saç ile iyisin, boyun kaç..
Vs vs
Zekama hep alırım ama beni mutlu eden gözlerime kirpik ve burnuma yapılanlar genelde
Teşekkür ederim efenim
hayvan gibisin, büyüksün vs direj tav olurum , yakışıklı falan satmıyor
Çok hoşuma gidiyo
Heheheh saol saol
Wp den çok uzun iltifat aldım, yüzüm güldü valla sjajaj
Özel şeyler vardı yoksa paylaşırdım.😊
Kısaca söylemek gerekirse varlığım onu mutlu ediyormuş 😀
Ziyaret etmek elzem oldu sjsjsjs
Buket ne cevap verdi ben onu merak ediyorum
Hiç iltifat almadım. Ya da aldım mı? Alsam hatırlardın galiba
Gözleri ile gözlerimin içine bakması idi. Aralık ayıydı
Merhaba meleklerin Facebook kullandığını bilmiyordum demişti biri ahahshs
Kesinlikle 😅ama tavlayamadi o ayrı 😄
Benim sesimi beğenmişti almanca kursunda kadın hoca, sınıfta bi sessizlik olmuştu...)
Kendimi biliyorum bu yüzden pek takılmıyorum iltifata
Reca
Sen günde 1907 defa iltifat aliyon zaten :))
Milenyumun yildizi hilal :)) ne aleyna tilki nede selena gomez. Number one hilal :)
adam gibi denilmesi bana hoşuma gider :)
teşekkür ederiz :)
Sa
Askimsin
Sevgilim var
As kimsin
Uzun süredir iltifat almıyorum.
Hatırlamaya çalıştım ama hatırlayamadım
Ponçik bir kızdan iltifat almıştım dün.
Güney arkında benzetirler.
Bilmem
Halbuki alakası yok ama benzettiği zaman seviniyorum cüneyt arkını seviyorum çünkü 😂
Artık hicbirsey e şaşırmıyorum
Artık hissizlestim
İyiymiş oda güldürdün beni sende gülesin
Anan terörist mi bomba gibisin
İltifatlara şaşırmam
Sevgilim. var lafinin ustune laf eden şerefsizdir
Yemez artık bu kız:)
Ağzı iyi laf yapan herkes iltifat ediyor zaten. Ben hissetirdiklerine bakarım.
Şu ana kadar hiç iltifat almadım.
Soru işaretini unutmuş. :D
Hayatımda hiç bir kızdan iltifat almadım😭
Nasıl da öğürmüyorsun?
Karimdan mustehcen bir iltifat aldim
Çok yakışıklısınız denmesi
😂😂 görsel süper
yakışıklı oğlum 😔
sorma ya
Kadının hasısın jsjjsjs
Hoşlandığım çocuktan iltifat aldım
İltifat ne ben genelde eden kişi ben olduğum için
Komik olmuş
olgunsun dedi biri
Vefat eden annemden 2 sene geçti
Fotografa güldüm
Kimsede
İltifat almadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?