Görücü usulü gurbetci bir kız ile nişanlandım içime sinmedi bir türlü nişani atsam kızın hakkına girmiş sayılırmıyım?

Avrupa da yaşâyan gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım pek bi düsünme fırsatım olmadı düğün seneye yazın olacak evlenince Avrupa da yaşayacağız diye konuşuldu şimdi içimden bir ses yapma gitme sen orada yapamazsın diyor kızıda üzmek istemiyorum onun bir suçu yok babası sarhoşun teki kafam çok karışık ailem madem nişanı atarcaktın neden nişanlandın kızın ne suçu vardı 30 yaşındasın nisanı atarsan bir daha evlenemezsin diye baskı yapıyor nişanlandık diye illa evlenmemiz mi lazım düşünmeden bir iş yaptık sonucları böyle oldu ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
Görücü usulü gurbetci bir kız ile nişanlandım içime sinmedi bir türlü nişani atsam kızın hakkına girmiş sayılırmıyım?
Cevapla