Fransa da yaşâyan gurbetçi bir kız ile görücü usulü nişanlandım pek bi düsünme fırsatım olmadı düğün seneye yazın olacak evlenince Fransa da yaşayacağız diye konuşuldu şimdi içimden bir ses yapma gitme sen orada yapamazsın diyor kızıda üzmek istemiyorum onun bir suçu yok kafam çok karışık ailem madem nişanı atarcaktın neden nişanlandın kızın ne suçu vardı 30 yaşındasın nisanı atarsan bir daha evlenemezsin diye baskı yapıyor nişanlandık diye illa evlenmemiz mi lazım düşünmeden bir iş yaptık sonucları böyle oldu ne yapacağım şimdi ben
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ailenin dedigi gibi evlenemezsin diye bisi yok. Yani sonucta Türkiye nin ekonomik durumu belli. insan her seye adapte olabilen bir canlidir. Neden sende adapte olamayasin
Öyle baskasının ülkesinde mülteci gibi yasamak tuhaf geliyor
Ya haklısın da önemli olan kizi seviyor musun? Nasil anlasabiliyor musunuz? Baskalari nasil gelip bizim ulkemizde yasiyorsa sende yasayabilirsin. Herkes istedigi yerde yasama hakkina sahip sonucta
Görücü usulü oldu ask yok aramizda kizi tanimiyorum bile acele bir iş oldu yani
O zaman acele etme evlilikte baktin anlasamiyoesun at nişanı
Zaten sadece Nisan var düğün seneye yazın olur diye konuşüldu
Valla son gun bile olsa dugun masasinda bile olsan emin degilsen evlenme kardesim
Bira ay oldu kizla mesazlaşmaya başlayali gunaydindan ileri gidemedik sence
Sence 1 aydir nisanli olan kisiler ne kadar ileri gitmesi lazim
Tanimaya calis sorular sor kırmızı cizgilerinden bahset uyusuyor mu gorusleriniz ogren
Mesala ne gibi ben acemiyim bu islerde biraz
Nelerden hoslanirsin? Kabul edemeyecegin davranislar nelerdir? Hangi davranislar seni sinirlendirir? Asla affedemeyecegin davranislar nelerdir? Benimle ilgili neyi bilmek istersin sorun var mi? Normal duz sohbet iste
Benimle ilgili sormak istedigin herseyi sorabilirsin yazmistim simdi yok sonra sorarim dedi
Sen sor merak ettiğin seyler yok mu? Sevdigi renk , hayata bakış açısı , evlilik deyince kafasinda canlanan şeyler neler gibi gibi
Yilbasini orada gecir.
Onlarda kal, ortama bak begenmezsen kararini ona gore verirsin.
Turkiyede de yasayabilirsiniz anlasmaya bagli..
Evlenneden nasil gideyim vize vermezler kimi isyi diyo kimi kötü diyo çözemedim ben bu insanları
Kendine guvenin yok belli ki..
Vize merkezine gidiyorsun nisanlimi ziyarete gidicem diye. Onlar seni yonlendiriyor, sana davet mektubu yollayacak sende onu evraklarin icine ekleyeceksin.
Elini cabuk tut ucak biletleri su an o tarih icin cok uygun.
Biraz fedakarlik yap.
Kızın babasi dikdatör mübarek nikah olmadan elini eline tutturmam diyo sen davet etsinler oraya git diyon
Uzak dur o zaman.
Islamdan kime fayda gelmis ki
İslamı karıştırma o adam öyle birisi degil sarhosum teki ama ben her seyi yaptim diyo ama kizlarima iyi koca geziyorum diyor resmen
Nesi içine sinmiyor bana teklif etse benim bile içime siner
Herseyi birakıp gidecem ülkemden kolay degil yani mülteci gibi yasamak 1 milyon tl masraf olacak bu isın geri dönüşü yok
Valla bokunda boğulmayi hakediyorsun
Gel beraber boğulalım
Yol yakınkez bırak söyle olmayacak vazgeçtim niye kendini strese sokup zora sokasın vazgeçtim içine sinmedi ise olma zorunluluğu yok.
Evdekiler anlamıyorki çok sıkıntı cekecegim oraya gidince diyorun olsun cek burada da birsey sahibi olamayacaksin diyorlar durduk yere kendini atese at diyorlar resmen
Bana gidenleri örnek gösteriyorlar
Dinleme onları kimki sırf evli olmak için evlilik mi olur, sırf onlar zoru ile kendini niye yakıcan sizene benden derdiniz benmi oldum çok istersen sen git evlen de cevaplarını yedir sizene de evlenme
Ben varya hepsini susturmasını bilirdim boş ver onları
Çok isterse onlar gitsinler madem.
Dedim zaten çok istiyorsaniz siz gidin dedim giderim ne var diyo bide neymiş peki neden evet dedin diyorlar sizin fişteklemeniz yüzünden olabilir mi acaba
Evet dedim de vazgeçdim içime sinmiyor evet diyince heyşey oldu bittiye gelmiyor, evlenip mi boşanayış bu pişmanlık isteksizlik ile gitmek niye yol yakın iken vazgeçiyorum sözleşme imzalamış gibi ne benimle derdiniz sizi ne geriyor hayırdır size ne geçicek kar ne derdiniz var ise kendiniz ile uğraşın kesin tek kelime etmeyin de ve sonrada hiç birine cevap verme muhattap olma geç bir yere ara kızı güzel şekilde olmayacağını ve istemediğini yol yakın iken düşününce bu iş yürümeyecek de konu kapanır hiç kendini onlar için yorma.
Duygularıma tercume oldum tesekkur ederim
Rica ederim o yüzden hepsini kenara at kız ile konuş net şekilde belirt o şekilde konu ancak kapanır.
Kizla konusmadik hic daha sadece mesajlastik 1 ay oldu nisanlanali daha bi kere tel de kon8smadik
İşte böyle nişan veya evlilik mi olur şaka gibi, burdan belli ne kadar uzaklık
İşte yaz ya da ara başlamadan bitti yani olmayacak de açık açık belirt
Olmuyor ne yapayım yazmakbile istemiyorum aslinda kiz iyi birisi ama yazamiyirum sabah bi günaydin yaziyorum devami yok
Bak kendine bunu yapma içine yok ise zaten olmaz zorla zaten olmaz, kısa cümle merhaba günaydın sizinle Bi tanışma veya Bi konuşma olmadı ben düşündüm ve kararım ca olumsuz yöndedir o yüzden her hangi ileri durum olmayacaktır kararım olumsuzdur başlamadan uzatmadan yok yakınken fikrimi beyan ediyorum de sonra iyi günler.
Çok tesekkur ederim hakkimizda hayirlisi olsun
Rica ederim 😂kıza de diyince Bi sustun içinde Bi var gibi mi ne
Ne var anlamadim ki
Şöyle diyorsun ki içim sinmiyor istemiyorum, ailene de yok diyorsun
Madem öyle kıza olamayacağını de ancak öyle konu kapanır çözüm olur
Kıza yok olmaz demiyorsun 😂
Diyecemde cesaret edemiyorum daha düşünmedim ki
Tüm olacakları düşünüyorum burası küçük bir yer herskes herskesi taniyor cok dedi kodu olacak
İçinde yok ise zaman kaybetmeden ümit olmadan açım şekilde dile getir, cesaret olucak bişey yok kalkıp kadına kötü bişey demiyorsun olmasını gerekeni isteğini diyorsun.
İyi düşün istiyor isen devam et
Yok içine sinmiyor ise istek yoksa direk net şekilde belirt konu kapanır. Açık sözlü ol biraz korkak olma.
Kiza zaten ümit vermemek için yazmiyorum konusmuyorum ben bi tek kiza üzülüyorum baska bi düşüncem yok
Dedikoducu olan her zaman öyledir iyiye de derler konuşurlar
Ay duyanda seni evlenip kadına kötü davranıp boşanmış tekrar evlenecek gibi davranıyor sun
Milelti içne katıcaksan
Onlar için iyi kötü heyşey olaydır konuşmadan başka işi gücü yok
Boş sapsız kendine hayrı olmayan insanları dinleme görme dahi
İşte direk açık ol ya evet tir ya hayır dır de tek kelime
O zaman böyle mi yapıcaz tanımak istediğimiz biri olucak onu gördük konuştuk diye aa gördün konuştun evlenmek zorundasın aman millet ne der ilk beni gördü tüh senet imzaladık mı diyelim, 😂😂evlenip boşanan bile var devirde
Sen daha sadece görmüş birinden bahsediyorsun
İnsalar tanır konuşur sonra evet hayır der
Konuştu diye aman zorundasın artık çıkmaz sokak mı diyicez şaka gibi, 😂
Aynen ya zorla mi
İşte onu diyorum dediklerimi iyi düşün dediğimi yap olay kapanır zaten hadi iyi günler
Hayirli olsun evlenmissin diyorlar bana bende yok nisanlandim diyorum olsun fark etmez diyorlar bu millet hasta yav
Dinleme akıl ve beyinen ölmüş kişiler çünkü
Ama dikkat et köprüyü geçene kadar ayıya dayi de aman vazgecerler diyor biride
Aman senin kararın onlardan önemli sanki konuşanlar birleikte olucak gibi kayda alma
Sen içinden geldiği gibi yap
Evet ya da hayır bu kadar basit
Sen çok etraftan konuşmaları kendine alıyorsun Birazda izin veriyorsun, bırakma işte
Komiğime giden şu ya evlenmissin diyorlarya bende nikah falan yok sadece Nisan var diyorum adamda korkma vazgecmezler ben tamiyorum onları diyorya lan bizi adamdan saymiyorlar galiba lan ya ben vazgecersen
Sen böyle her konuşanı dinler ve onları kayda alırsan işin çok zor her biri bişey der
O yüzden onların diyişi hiç bir şey gerçek olduğu ve öyle olucak Bi kayda bulunamaz, senin ne dediğin diğerlerin dediğinden önemli o yüzden bu beyinsiz bunu demiş o şunu diyicek, aman böyle konuşucak
İşleri hayata karışmak ve sömürmek o yüzden sabaha kadar konuşsun çünkü boşa o yüzden sadece istediğini yap dinleme
Cok sağol hayırlısı olsun bakalım herkesin hwkkinda hayirlisi olsun
Rica ederim ne demek
Kızı tanımaya çalış yani evet nişanlandın diye atamazsın ama fırsat ver bari. Fırsatı değerlendir baktın olmuyor ayrılırsın. Şimdi düşün kız sana aynı şeyi dese "düşünmeden hareket ettik yaptık bir kaza Allasmarladık" dese kötü olur
Sırf evlenmiş olmak için evlenme, pişman olursun.
Haklisin valla insanlar burada birsey sahibi olamazsin git oraya kurtul diyo ama benim çekecegim eziyeti söyleyen yok
Evlenince elde edeceğin tek şey ücretsiz cinsellik olucak ve milletin evlen baskısından kurtulmuş olucaksın.
Ailende kendini düşünüyor ne yapsınlar, seni evlendirip başlarından savıp milletin dedikodularından arınmayı planlıyorlardır.
Oraya gelin gidiyorum resmen bunu anlayan yok ne kızın babasini gorsen sarhosun teki o da etkiliyo beni
Babası uyuşturucu bağımlısı ise uzak dur çünkü başına bela olabilir ama alkol sigara içen tipten biri ise bir zararı dokunmaz sana.
Yemiş içmiş gezmiş 30 senedir avrupada adamin bi tek burada 2+1 dairesi var baska birseyi yok
Aciķcası oraya gidip onların emrine girmek istemiyorum
Bence mantıklı olmuş hiç sesini çıkartma
evlen boş ver
Nasil boşvereyim ki bir surü borçlanip düğün yapacaz geri dönüşü yok bu işın
Fransada ödersin hepsini
Orayi sevmezsem geri dönmek istersem peki ne olacak burasini düsünmek gerek
biraz para kazanır türkiyede ev araba alacak parayı kazan geri dön bence
Bende öyle düşündüm bi arada oranin kizlari gelmez ki gelse
gelir bence sıkılmıştır ikna edersin ama iyi para kazanıp dön
Gidip gelen çok az neden öyle bilmiyorum
çünkü daha rahatlar
Ne rahatı öyle bi çalışıyora ki insâata görsen gözlerini para hirsi bürümüş hepsinin
sonuçta paraları değerli buraya göre
Paralari burada degerli orada pek bi farki yok bence onlar buraya gelip hava atip milletin aklini kariştiryorlar anca
sen bilirsin burada güzel bi işin yoksa evlenecek umidin yoksa güzel bi fırsat. otuzdan sonra evlenmek zor olur
Sırf evlenmek için ve iyi bir arabaya binmek için yapılir mi sence bu iş
Evlilik dedigin mesru cinsellik yasamak degil mi
yo sevmek sevilmek hayat arkadaşlığı
Bizim 700 bin tl butcemiz var borclarala beraber ama bu masraflar 1 milyonu gececek eminim evdeki hesap çarsiya uymayacak
Kizla konusamadik bile bas başa
biraz da onlar öder onların parası burada değerli düğün nerde olacak
Burada olacak ama bizim burada tüm masrafları erkek evi yapıyor kiz evi birsey yapmiyor
10 tane 30 gr bilezik alinacak
5 i 1 yerde var varda var
Allah yardımcın olsun bence sen bi istiare namazına yat bakalım kız senin için hayırlı mi hayırsız mi
Yattim bi kac kere ama birsey anlayamadim
Sikintilarim gecmedi
renk görmedin mi
Hayir renk görünmuyormus ki hocaları izledim renk yokmus hayirli ise içindeki sikintilar geciyormuş hayirli degilse sikintilerin devam ediyormus
renkte var ama bilmiyorum bence bidaha dene tüm gerekliliği yerine getiriyon dimi yatmadan önce
Sen hic kildinnmi nasil oluyor ki
namazdan sonra konuşmuyosun kıbleye doğru yatıyorsun yani yatağın o şekil olacak