Doktora yaptığımı öğrenince kızlar neden uzaklaşıyorlar benden?

Tanışıyoruz. her şey güzel. Her iki taraf da fiziksel olarak da beğeniyor mesela birbirini ama sonra böyle oluyor. Çok mu ciddi kaçıyor bilmiyorum.

Doktora yaptığımı öğrenince kızlar neden uzaklaşıyorlar benden?
Cevapla