Okul hayatım boyunca kızlar neden benden uzak durmuş olabilir?

Okul hayatım boyunca kızlar hiç ilgi göstermedi, toplantılar da benimle konuşmadı, grup ödevlerinde benimle çalışmadılar, pikniğe, sinemaya gelmediler, kanka olarak bile takılmadılar, benimle herhangi bir dertlerini de paylaşmadılar. Sanki onlara çok kötü davranmışım da ortaklaşa öcünü alıyorlarmış gibi geliyor. Ne kadar kabul edemesem de tipsizim galiba. 25 yaşıma geldim, artık başka bir şey aklıma gelmiyor. Tipsizim demek ki sevilmiyorum. Yoksa neden sevilmeyeyim ki.
Okul hayatım boyunca kızlar neden benden uzak durmuş olabilir?
Cevapla