Uzun zamandır konuşmadığım arkadaşımın nişanı var. Ona tebrik mesajı atmalı mıyım?

Kötü bir şekilde ayrılmadık üniversiteye geçince baglarımız koptu tamamen arayıp sormadık birbirimizi instadan takip ederiz ama hiç konuşmuyorduk nişanı varmış bugun görünce içim tuhaf oldu tebrik edip konuşmak istedim lisede yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi birbimizi severdik mesaj atarsam ya dönmezse ya önemsemezse ya da egosu tavan yaparsa diye düşünüyorum ne yapmalıyım bilmiyorum kalbım gerçekten temiz ya onun mutluluğunu kutlamak istedim siz olsanız mesaj atar mıydınız atmazmıydınıZ ezik durumuna düşerim diye çekiniyorum

Uzun zamandır konuşmadığım arkadaşımın nişanı var. Ona tebrik mesajı atmalı mıyım?
Cevapla