Birkaç yıldır konuşmadığım çocukluk arkadaşıma tebrik mesajı atmalı mıyım?

Küs değiliz sadece bağımız koptu. Ben şartları zorlayan bi insan değilim pek. :d Numarası hâlâ var bende. Wp durumundan gördüm, nişanlanmış. Şimdi mesaj atsam samimiyetsiz mi olur? Bu arada durumu sabah gördüm.

Güncellemeler
+1 yıl
Mk 100 saat oldu anca cevap geliyo, attım bile bb
Birkaç yıldır konuşmadığım çocukluk arkadaşıma tebrik mesajı atmalı mıyım?
Cevapla