Güncellemeler
+1 yıl
Mk 100 saat oldu anca cevap geliyo, attım bile bb
Küs değiliz sadece bağımız koptu. Ben şartları zorlayan bi insan değilim pek. :d Numarası hâlâ var bende. Wp durumundan gördüm, nişanlanmış. Şimdi mesaj atsam samimiyetsiz mi olur? Bu arada durumu sabah gördüm.
At tabi
Cevap
2Cevap
Atabilirsin. Garip bir durum yok bunda.
Ne için tebrik edeceksin
Atabilirsin. Garip olmayacaktır.
At..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar