Eşim bana artık ürünsün kullanılmışsın seni kimse almaz diyor?

EŞİMDEN ŞİMDİYE KADAR HİÇ VAZGEÇMEDİM neler neler yaşadık ama hem 2. evlıliğim 24 yasındayım gencim tekrar evlenemem hemde 1 yıl 1 ay oldu daha çok yeni düzelir belki diye sabrettim. ama son gunlerde ne kadar sevsemde eşime tahammül edemiyorum söylediklerine yaptıklarına değersizleşmeme artık yatak hayatımda bile mutlu değilim erken geliyor 3 dakika sürüyor artık normalde böyle değildi bende artık guzel bır ilişki yaşamak istiyorum bana değer veren gözümün içine bakan bir insan istiyorum sizce doğru mu yapıyorum? boşanmak istiyorum eşimle dün konuştum neden erken geliyorsun diye yapmadan önce iyi davranıyor bırlıkte yapıyoruz 3 dakika sürüyoor sonra eşim yine bana hakaret ediyor benı kullanıyorsun dıyorum karımsın ya abartma dıye kufurler edıyor sızce boşanmakta haklımıyım tekrar bir baskasıyla bırlıktelık ıstıyorum ama beni yormayan bırıyle sizce sevilir değer görürümüyüm yoksa eşimin dediği gibi ben kullanılmış artık bir ürünmüyüm?

Eşim bana artık ürünsün kullanılmışsın seni kimse almaz diyor?
Cevapla