6 aydr flörtleştiğim cocuktan adım gelmeyince konusmayı kestim. 6 ay sonunda özlediğimi farkettim. Kendı de yesıl ısık yaktı?

Kendı yazmıyor ben mi yazayım. Kolay lokma mı olurum. Ama ben konusmayı kesmek İstedigini söylemişitm

6 aydr flörtleştiğim cocuktan adım gelmeyince konusmayı kestim. 6 ay sonunda özlediğimi farkettim. Kendı de yesıl ısık yaktı?
Cevapla