Sevdiğim erkeğe karşı duygularımın yok olmasına sevinmeli miyim üzülmeli mi?

Artık hiçbir şey hissetmiyorum iyi mi kötü mü bu durum
Sevdiğim erkeğe karşı duygularımın yok olmasına sevinmeli miyim üzülmeli mi?
Cevapla