1 senedir sevgilimle üniversitede aynı evde kalıyoruz ve bize 2 günlüğüne yatılı misafir olarak üniversiteden kız arkadaşım gelecek. Yataklarımız normalde 2 tane tek kişilik baza şeklinde biz birleştirip kullanıyoruz. Sevgilim arkadaşımın geleceğini öğrenince o geldiğinde yatakları ayıralım mı diye sordu niye böyle bir şey söyledi anlam veremedim. Sizce ne düşünerek böyle bir şey demiş olabilir? Daha önce bir iki defa sevgilimin arkadaşının evinde yatıya kaldığımız olmuştu ve koltuğu açıp yatıyorduk sabah o koltuk açık oluyordu normal olarak. Arkadaşımın birlikte yatıp yatmadigimizi bilmesi neyi değiştirir diye sorduğumda gidip başka arkadaşlarına anlatmasın diye düşündüm dedi. Kim inanır ki sevgili olan iki insanın 1 senedir aynı evde ayrı yattığına ne alaka?
Arkadaşım bize yatılı misafirliğe gelecek sevgilim yatakları ayıralım mı diye soruyor anlam veremedim niye böyle bir şey söylüyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Belki misafirle senin birlikte uyumanı istiyordur.
Sevgilini dinle hakli
Niye?
Arkadasi gidip dedikodu yapasin diye ayni yerde yatiyolar bilme nd ondan
Evli insanlar da aynı yatakta yatıyor hiç konuşuluyor mu AA birlikte yatıyorlar diye
Zaten gece uyrken kapiyi kitler yatagi birlestirir doyasiya sevisirsiniz
Ama siz nikahli olmadiginiz sadece sevgili oldunuz icin dedim yani sevistiginizi cok belli rtmeyin
Abartmayın lütfen abartmayın arkadaşının arkandan konuşmasını istememiştir bence buna sevinmelisin, küçük şeyleri bu kadar irdelemek ilişkiye zarar verir.
Anlamamışsın sen gece uyanıp onun yanına gidecek. Beraber yatsanız kalktığında senin uyanma riskin var. Kapişş
İlk geldiğinde evi merak edip gezmek isterse ayrı görsün yatarken birleştirelim diyor bu tez çürütüldü. Var mı yeni görüş
Yok. Ama gece ne arzular onu varya 😏
Garip kim inanır aynı evde ayrı yattığınıza
Belki onu da dduklemek istiyor
Sevgili ile aynı evde kalmak nedir ya
Kibarlik olsn diye
O da biraz senin gibi düşünüyor bu bizim sırrımız bilmesine gerek yok demişti. Daha önceki kaldığımız evde arkadaşım gelmişti evi gezmek istedi. Sonrasında sevgilime anlattım arkadaşım geldi bugün yatak odası da dağınıktı yapacak bir şey yok bı anda gelişti dedim yatak odasına niye girersin ki çok saçma demişti yine aynı arkadaşımdı ve sevgilimle daha önce hiç görüşmediler. Onun mantığını anlayamadım konuyu da uzatmak istemiyorum mantığı ne olabilir?
Sevgilin olmasi gerekeni yapmis sizin yatak odasinda geceden sevisirsiniz sütyenin kilodun kalir bunu gormesini istemez
İlginç geldi
Sadece uyuyomusunuz
Hayır uzun atlama amuda kalkma cirit atma falan da yapıyoruz uyku arasında
Güzel etkinlikler