Arkadaşım bize yatılı misafirliğe gelecek sevgilim yatakları ayıralım mı diye soruyor anlam veremedim niye böyle bir şey söylüyor?

1 senedir sevgilimle üniversitede aynı evde kalıyoruz ve bize 2 günlüğüne yatılı misafir olarak üniversiteden kız arkadaşım gelecek. Yataklarımız normalde 2 tane tek kişilik baza şeklinde biz birleştirip kullanıyoruz. Sevgilim arkadaşımın geleceğini öğrenince o geldiğinde yatakları ayıralım mı diye sordu niye böyle bir şey söyledi anlam veremedim. Sizce ne düşünerek böyle bir şey demiş olabilir? Daha önce bir iki defa sevgilimin arkadaşının evinde yatıya kaldığımız olmuştu ve koltuğu açıp yatıyorduk sabah o koltuk açık oluyordu normal olarak. Arkadaşımın birlikte yatıp yatmadigimizi bilmesi neyi değiştirir diye sorduğumda gidip başka arkadaşlarına anlatmasın diye düşündüm dedi. Kim inanır ki sevgili olan iki insanın 1 senedir aynı evde ayrı yattığına ne alaka?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Arkadaşım bize yatılı misafirliğe gelecek sevgilim yatakları ayıralım mı diye soruyor anlam veremedim niye böyle bir şey söylüyor?
Cevapla