Nişanlım yatağımızın başına klima taktırmış saçma değil mi?

Biz ev diziyoruz. Temmuzda düğünümüz var. Bu gün eve gittim tam yatağın karşısındaki duvara klima taktırmış. Bu ne dedim klima dedi bende burada ne işi var dedim en çok terliyiceğimiz yer burası dedi bende kaldır şunu şuradan dedim sizce de saçma değil mi
Nişanlım yatağımızın başına klima taktırmış saçma değil mi?
Cevapla