Zor gunler atlattim. kimse umursamiyor. başın sağolsun deyip ayakustu geciyolar. boyle mi olmali?

o kadar zor zamanlar atlattim. annem vefat etti. ben hayatimi kaybettim. isin su tarafi var. kimse hic duymamis gibi yuzume aa yeni duyduk basin sagolsun deyip ayakustu geciyolar. sanki cok kolaymis sanki uzucu haber degilmis gibi.. bi kac arkadaşim da benle gorusmeyi kesti o donem. sevgilim terketti. ben biraz acilinca acimi atlatmis gibi foto paylasinca mesaj atip basin sagolsun dediler muhatap olmadim. sanki alay ediliyorum. baskasi yerimde olsa napar ne dusunur. boyle mi olmali gercekten?

Zor gunler atlattim. kimse umursamiyor. başın sağolsun deyip ayakustu geciyolar. boyle mi olmali?
Cevapla