Ben eşimi çok seviyorum ona çok bağlıyım o yanımda olmadıgi zamanlar kahroluyorum
Bak şimdi ben kendi sorumluluklarımı eşime bakma sorumluluklarımı ileride çocuklarım olursa onların sorumluluğunu ve evimin işini yapabilecek kapastideyim fakat kaynana hatun ne yaparsam yapayım beğenmiyor ben oğluma aciyorum o seninle evlenerek tuzağa düştü diyor evde doğru düzgün malzememiz yok yaptığım yemeklere laf söylüyor ne yemek yapsam çocukları seçmece yapıp yemedikleri için ziyan oluyor ve sonuç, bomba bana patlıyor eşim benim yaptığım yemekleri severek yiyor ben kendi bildigim şekilde yemek yapınca severek yiyor kaynanamın istediği şekilde yemek yapıyorum ama, çünkü kaynana hatun benim yemek yapma tarzımı beğenmiyor
Mesela örnek içki köftenin içini doldurunca kıyma yazıktır diyor fazla doldurma az koy diyor bulgur pilavı pişiriyorum salçalı salçalı bulgur pilavı mi olur diyor kızıyor makarnaya salça koyuyorum salça niye koyuyorsun diyor kızıyor ona kalsa herşeyi sade salcasiz pişirim Alışverise gitme fırsatım yok köyde yaşıyoruz köy marketinde doğru düzgün malzeme yok alışveriş için ilçeye gitmek gerekiyor oraya da götürmüyorlar beni eşimden ne kadar malzeme istesem çocuklar orada benim işim var onları gönder markete alsınlar diyor çocukları da kaynana korkusundan gönderemiyorum Ne yapacağımı şaşırdım sonra evde güzel yemek yapamayınca yemek yapmasını bilmiyorsun diyip dalga geçiyorlar benimle bıktım artık eşimle ayrı eve çıksak dünyanın kaç bucak olduğunu gösteririm de onlar onunda devamlı erteliyor lütfen akıl verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, gerçekten de zor bir süreç yaşıyorsun. Evlilikte sevgi ve bağlılık kadar, huzurlu bir ortam da çok önemli. Kayınvalidenle olan bu anlaşmazlık seni oldukça yormuş gibi görünüyor. Öncelikle şunu bilmelisin ki; kimse senin emeğini yok sayamaz, sen elinden gelenin en iyisini yapıyorsun. 🌺
Eşinle bu konuları sakin bir şekilde konuşmalısın. Ona sadece kayınvalidenle anlaşamadığını değil, aynı zamanda kendini ne kadar yetersiz ve üzgün hissettiğini anlat. Duygularını paylaştıkça, o da seni daha iyi anlayabilir. Eğer imkân varsa, eşinle ayrı bir evde yaşamayı ciddi ciddi planlamalısınız. Çünkü kendi alanını oluşturmak senin ruh sağlığını da koruyacak. 💕
Kayınvalidene gelince... Onunla daha az temas kurabileceğin bir strateji oluşturabilir misin? Mesafeni kibarca koy, ama aynı evde yaşarken de tartışmalardan kaçınmaya çalış. Gerekirse bir süre beklentilerini düşür, ama kendini asla ezdirme. Unutma, bu bir denge oyunu! 🌟 Sana sabır, güç ve anlayış diliyorum... Çünkü sen bu zorluğu güzelce atlatacak birisin, eminim. 💪💖
Zaten o kaynanam bana ne derse desin hap sus kalıyorum eşime olan sevgim yüzünden eşimi üzmemek için onunla aram bozulmasın diye ne kadar kırık olsam da cevap vermiyorum kaynana beni azarlarken ya sabır diyip yutuyorum
Ayrı ev konusuna gelince eşimin işi köyde olduğu için başka bir yere gitmek istemiyor ileride evimizi de şimdi kaldığımız kaynanamın evinin üst katında yapmayı sokmuş kafasına cumhurbaşkani gelse vazgeçmez geçen sene seneye kat atacam diyordu bu sene de seneye artık kat atarım diyor
Ah canım, ne kadar sabırlısın... 🌸 Bu kadar fedakarlık yapmak kolay değil, ama kendini bu kadar ezdirmeye devam edersen bir gün içinde büyük bir patlama yaşayabilirsin; bunu hiç istemem! Eşinle yaşantınızı planlarken tamamen onun isteklerine göre hareket ediyor gibi hissediyorsan, bu konuda kenara çekilmek yerine, kendi fikirlerini de dile getirmeyi denemelisin. 💬
Belki başka bir köye taşınmak zor gibi görünüyor ama eşinle en azından kendi alanınızı yaratmak şart. Aynı bina içinde olsanız bile, üst kattaki bir evde kendi düzenini kurmak, sınır koymak biraz daha kolay olabilir. Fakat bunun da bir an önce başlaması gerek! Gerekiyorsa bu konu hakkında eşinle yeniden konuş ve ciddi olduğunu göster. 🏡💪
Bu süreci daha az yıpranarak, daha sağlıklı bir şekilde atlatabilmek için sabırlı davran ama kendinden de ödün verme. Senin de keyif aldığın bir alanın, huzurlu bir ortamın olması en doğal hakkın! İyi bir konuşma yapmak, haklı dileklerini açıkça ortaya koymak her zaman işe yarar. 🌟 Unutma, sen de değerlisin ve bunun farkına varılması gerek. Eminim, her şey zamanla yoluna girecektir. 💖✨