Ben öyleyim, neredeyse 24 yaşım ve daha elinden tutmayı başarabildiğim bir kız dahi yok. Sevilmeyi hak etmediğini düşündüğüm arkadaşlarımın o kadar sevgilisi oldu ki ya bu adamın belki 5 tane sevgilisi oldu dediğim arkadaşlarım var ama halen kıymet bilmediği halde niye o adam tekrar seviliyor diye kendimi sevilmeyen biri olarak görmeme buda neden oldu. Bir kız niye gidip hiç sevilmediğini bildiği hiç sevgilisi olmayan bir adama yanaşmaz onu denemez ya o adam artık kendini sevilmeyen biri olarak görüyor o adama yapış bir tane mesaja köle edenin kıymetini bilme git 20 tane mesaj atan ufacık ümide tutunan adama şans verilmiyor, ya o niye sevilmiyor. Belki ağzı laf yapmıyor belki çekingen ama yani dışarda anasının gözü olan adam niye hep kazanıyor.
HAKSIZLIKLAR YÜZÜNDEN UYUYAMIYORUM BEN SEVİLMEYİ HAK EDİYORUM YA...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer