Kızlar; Hiç sevgilisi olmamış erkek illaki vardır çevreniz de o adam niye sevilmiyor?

Ben öyleyim, neredeyse 24 yaşım ve daha elinden tutmayı başarabildiğim bir kız dahi yok. Sevilmeyi hak etmediğini düşündüğüm arkadaşlarımın o kadar sevgilisi oldu ki ya bu adamın belki 5 tane sevgilisi oldu dediğim arkadaşlarım var ama halen kıymet bilmediği halde niye o adam tekrar seviliyor diye kendimi sevilmeyen biri olarak görmeme buda neden oldu. Bir kız niye gidip hiç sevilmediğini bildiği hiç sevgilisi olmayan bir adama yanaşmaz onu denemez ya o adam artık kendini sevilmeyen biri olarak görüyor o adama yapış bir tane mesaja köle edenin kıymetini bilme git 20 tane mesaj atan ufacık ümide tutunan adama şans verilmiyor, ya o niye sevilmiyor. Belki ağzı laf yapmıyor belki çekingen ama yani dışarda anasının gözü olan adam niye hep kazanıyor.

HAKSIZLIKLAR YÜZÜNDEN UYUYAMIYORUM BEN SEVİLMEYİ HAK EDİYORUM YA...

Kızlar; Hiç sevgilisi olmamış erkek illaki vardır çevreniz de o adam niye sevilmiyor?
Cevapla