Hoşlandığım kıza açıldım Zamana ihtiyacım var dedi?

Bi kız var baya aklımda psikolojik olarak beni buhrana sokuyor. En son gittim açıldım farkındaydım zaten dedi ama aklımda biri var ve onu unutmadan sana ayıp etmiş olurum seni yara bandı olarak kullanmak istemiyorum çünkü senin sevgini biliyorum ama seninle hemen bir şeyler yaşasak kendimi de kötü hissederim sana da ayıp etmiş olurum dedi. Benim biraz kendimi toparlamama ihtiyacım var dedi. Yani arada bırakma diye dememe rağmen yine arada kaldım şu an. Bu bekleyiş bana umut oluyor cevabını bilmediğim bir şey için bekliyorum. Sizce ben bu süreçte nasıl davranmalıyım? Kız bir gün mesaj atarsa bana olan ilgisini nasıl artırırım? İlginiz için teşekkürler

Güncellemeler
+1 yıl
Kızların bu konuda görüşünü merak ediyorum. Size karşı ilgisi yüksek bir erkek düşünün. Bu çocuğu neden arada bırakırsınız. Ve bu çocuk ne yapsa ona karşı ilginiz çoğalır?
Hoşlandığım kıza açıldım Zamana ihtiyacım var dedi?
Cevapla