Hiç kız arkadaşı olmamış 25 yaşında erkek hakkında ne dusunmeliyiz?

25 yaşına kadar hiç kız arkadaşı, flört, sevgili olmamış kızlarla konuşmayan, kızlarla takılmayan erkek sorunlu değil midir? İnsan karşı cinse ihtiyaç duymaz mi? Tehlikeli değil mi?

Hiç kız arkadaşı olmamış 25 yaşında erkek hakkında ne dusunmeliyiz?
Cevapla