Eşim Doğulu aşiret gibi bir ailesi var ben Karadenizlyim ve bu aşiret gibi ailesine alışamadım 2 tane annesi var 2 kaynana sürekli birbirleri arası hasetçilik neler neler çiftlik yeri gibi evleri var inek tavuk vb ben bu hayata katlanamıyorum herkes aynı evde kalıyor off çok kötü bu konuyu defalarca konuştuk olmuyor 11 aydır hayatım mahvoldu ayrılmak istiyorum haklı mıyım
1. annesi üvey 1 kızı 2 oğlu var
2. annesi öz 3 kızı 1 oğlu (eşim) var
Kızlar hep evli onlar ayrı ama erkekler gelinler off ev çok karışık dayanamıyorum artık
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İyi geceler
Artı her koşulda sen hizmet ediyorsun rahat nefes alamıyorsun da değil mi
Tam da içimi okudun böyle
Ne yapmaya karar verdin konuştuğun zaman nasıl tepki veriyor
Ailesi kendisinin sana karşı davranışları nasıl
Hizmetçi olarak görüyorlar
2 kayınvalidem de canımı okuyor
Kaç aydır mutsuzsun
İlgi alaka da yok değil mi
Bayadır sakin huzurla dışarıya da dolaşmaya çıkamamış ev hapsi yaşıyorsun
Ailesi her zaman emri vaki iş yaptırır eşin ise ailem ne derse yapıcan der değil mi
Bi dk ya nerden biliyorsun bunları
Karadeniz insanı severim has cömerttir hak yemez eşin evi ayırmıyorsa sen yolunu ayır adetlerine yöresine uygun eşle evlensin o vakit
Kız kardeşleri insan da rahatları iyiyken senin hizmetçi gibi olman hoş değil
Kadının bi eşin istediği her zaman değer kıymet ve huzurdur evinde sakinlik ister
Eşimden de soğuttular beni eve gelmesin diye dua ediyorum benimle vakit geçirmek istiyor bir şeyler yapmak istiyor ama iyice soğudum
11 aylık evliyim eşim 5 6 aydır çocuk istiyor ama ben doğum kontrol hapı kullanıyorum istemiyorum çünkü tabi o bunu bilmiyor
Seni seven değer veren ayırır evini işi gücü var mı
Sen ayrı eve çıkmayı isterken kabul olmuyor dimi böyle devam ederse ailenle konuş götürsünler çocuk olmadan
Kendi iş yerleri var
Dediğim gibi seviyorsa seni düşünüp değer veren ayrı eve çıkar huzur verecekse yoksa valla senin yerinde olan çekip giderdi kimse kabul etmez
Bu gece gelmedi eve ne kadar mutlu oldum isterse aldatsın hangi karı kızla yatıyorsa yatsın umrumda değil duygusal bir bağ yok aramızda artık
Daha yıllar geçmeden şimdiden bıkkınlık olmuş ilerde daha çok yıpranırsın
Öyle bi evde huzur olmayınca duyguların da kayıp oluyor
Yazmak istersen yazabilirsin bana
Eve gelse ne olucak ki yemek var mı diyecek sonra yatak çocuk yapmak için uğraşıp arkasını dönüp yatacak
Kafana takma sorumluluk bitmiş zaten sen sadece orada hizmet eden ezilen kadın olmuşsun
Diğer eltilerim maşallah prenses gibi eli yüzü bebek gibi oturuyorlar ben çok çirkinleştim ya
İleriye dönük bi bak istersen daha neler neler olucak düşün öyle karar ver
Ya duk derler bacım yerine koyarlar diye korkuyorum ben asla hiç bir zaman namussuz bir kadın kız olmadım ilk dokunan bana eşimdi
Bacım derken bacım anlamında yanlış telaffuz da bulundum
Sen düşün bence bu hayatın nereye kadar böyle gider ne etsem olmuyor diye taze evlisin ve yaşantına bak bunu mu hak ettin hayır
Önemli değil üzülme lütfen
Evliliğimin ilk 3 haftası güzeldi balayı onun dışı berbat 3 hafta gerçekten sevildim beni sonrasında anneleriyle bıraktı gitti
🫣😞😞Allah öyle kişilerden korusun uzak eylesin inşallah
Gelir misin özele müsait sen
Üvey annesinin de 2 gelini var onlara ne güzel davranıyor öz annesi yani kayınvalidem bana tüm kötülüğü yapıyor
Şırdan doldurduğum gün ağlamıştım 🤮
Onların davranışı senin gönlünü kormak sadece hizmetli olarak görmem hoş değil
İnşallah bu ayın sonunda Trabzon'a gidicem çok özledim
Ayy hiç sevmem onu da
Ne kadar güzel hasret gider kafanı dinle ailenle de konuş derdini
Abimler beni bırakmaz ki. Öyle bir şeyin içinde olduğumu öğrense
Söyle sen sonradan sorunlar büyümeden canın yanmadan
Evlendiğimde 62 kiloydum beni 56 ya kadar düşürdüler aç kalıyom burada hep et yemekleri var ve ben et yemiyorum
Ya kıyamam ki insan ne istersen yap ye der yani alışveriş yap istediğini al ye diye düşünmeli
Öyle kına gelir demi ya ☺️
Buyur maz mısın 🍫☕️
Demin yedim zaten aç kalıyom yazınca sana aç. Olduğum geldi aklıma ekmek arası bir şeyler yedim
Afiyet olsun bak kendine kafana göre yap ye boş ver evdekileri 😇
Teşekkür ederim iyi geceler.
İyi geceler keyfin bol olsun uykun geldi mi 😉☺️
kaçabilirsen kaç valla yoksa onlara benzemeye baslarsın normal gelir bunlar
Aşko kuşko kızlar vardır ya ben öyleydim 11 aydır hayatım mahvoldu ya
yazık ya :D :D nerden nereye desene haremlik selamlık olmussun aşko kuşko :D
Cidden öyle uyanınca makyajını yapan ben uyanınca kahvaltı yetiştirmeye çalışıyorum
e canım benim aklın nerdeydı de evlendın
Seviyordum böyle olacağını bilemezdim şimdi eşimden bile soğudum eve gelmese diye bakıyorum
valla geçmiş olsun. kahırları çekilmez umarım boşanabilirsin bide böyle bişey var
Boşanırım tabi zorla değil ya
İnş :D calıs kendı ayaklarının ustunde dur o sehrı terket :D
Ebelik okudum ben 1 sene özelde çalıştım düğün olunca bıraktım
iyi yapmıssın en azından elinde meslegin var. Bursa da ebe cok arıyorlar :D :D :D
Çok güzel bir şey doktor yerine ben doğum yaptırıyordum bazen hocalarım güvenirdi yeni ebe olmama rağmen
Demekki o güven hissini vermişsin ki insanlar sana güveniyor kolay kolay her onune güvenmez hocalar zaten
Çok özledim mesleğimi yapmayı tatlış tatlış konuşup doğurtuyorum 🤗
hahaha deli ya :D iyi bakalım tanıstıgıma memnun oldum konusmak ıstersen burdayım iyi geceler şimdilik :D
İyi geceler 🤗
Günaydın ebecim 😀
İyi öğlenler
Yeni mı uyandin anca mı fırsat buldun
Anca fırsat buldum evin işi bitmiyor ki
11 gün sonra evlilik yıl dönümüm bunu farkettim demin
E ne yapmayi düşünüyorsun bence hatırlamaz aptalı oyna biraz bakayım hatırlayacak mı
Biliyor musun umrumda değil hatırlayıp hatırlamaması
Ee artık his kalmayınca duygu yok olunca inşallah hatırlamaz bile diyosun. Bu arada burdan mı konuşmaya devam edicez 😀
Hemşerim toprağım kaç kurtar kendini neydısın haoraya gel habraya 😀
Uyy hemşerim beni geri alın Karadenize taşına toprağına kurban Karadenizin fındık toplamaya bile razıyım bir daha şikayet etmicem
Yaa bizim köyde uşak mi kalmadi kittun oraya vurayim o kafaya bi odun 😀 kes biletini git köyüne ne bekliyorsun
Göndermiyorlar pancarı özledim valla ne diyim
Ben senin yerine yerim mısır ekmeği le hemide 😀
Uy uy yoğurda doğra mısır ekmeğini
Maalesef evde her gün er pişiyor burada ve ben et yemiyorum aç tok yaşıyoruz buralarda
Alışmışız yeşile bitkiye ne yapalım eti anca rakının yanına görüyorum 😀 o hırbolar gibi et yiyip elimizde pusi hunga hunga Kızılderili gibi gezmedik 😀
Öyle yaaa
Aynı evde mi yaşıyorsunuz?
Evet çok kötü bir şey
Bile bile niye evlendinki o zaman
Ayrı kalırız sandım uzak oluruz sandım eşim aylardır çocuk yapmak için uğraşıyor kendi kendine oysaki hap kullanıyorum hamile kalmamak için bu evde çocuk falan doğurmam iğrenç bir yer ya