Ayrılık sonrası engelleyen insan bence yüzleşmeye cesareti olmayan bi korkaktır?

karşısındaki insanı dinlemeye korkar bence bu yüzden mesela dün sevgilimle ayrıldık beni yine her yerden engelledi ama aynı zamanda açık kapılarda var ben öyle ayrılık sonrası rahatsız eden biri de değilim aksine instagramda mutluuluğumu güzelliğimi paylaşark kudurtmak bana daha cazip geliyo ve öyle de yapıyorm zaten ama dün beni her yerden engelledikten sonra sevgili olduğumuzda kapattığı hesabı açmıs hemen 4bin takipçili olanı bende açtım ve ordan yazdm biraz nefret biraz duygusal bi veda kötü ayrılmaktn hoşlanmadıgm için yaptım bunu ama o mesajı gördüğü an da beni engelledi çok ergence geliyo bana sanki ben onun peşindeym ya malmıdır nedir bi insan niye böyle canım davranır Allah aşkına bence korkak insandır bu korkak sinirli bi insandır ve bence duygusu daha yoğun olan kişiler mantklı davranamayıp böyle yapıyolar her aayrılkta aynı şeyi yapıyo skldm artk valla 50 kere uyardmhaksızmıym arkadaslar bunu yapan insanlar korkak değilmidir canı cok yandığı için deilmidir

Güncellemeler
+1 yıl
sizce sevgilim geri dönermi bana
Ayrılık sonrası engelleyen insan bence yüzleşmeye cesareti olmayan bi korkaktır?
Cevapla