Nolurr açıklamayı okuyun, yargılamayın olur mu, çok aşığım 🥺?

Evli biriyle 2 senelik ilişkim 3 gün önce bitti. Sebebi ise doktor eşinin kanser olmasından şüpheleniyor. Küçük bir kızı var. "Ben artık vicdan azabından yaşayamıyorum, nefes almakta bile zorlanıyorum." Dedi ve gitti.
Sizce eşi ve çocuğu yüzünden mi ayrıldı? Yoksa benim bir hatam mı oldu da gitti?
🥺Çünkü bu konu kavga ettiğimiz bir anda çıktı ortaya ve birdenbire gitmek istediğini vicdanının rahatsız olduğunu söyledi.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya inanmıyorum kesin bana şimdi bir sürü laf saydıracaklar demiştim. Öyle olmadı. Allah hepinizden razı olsun. 🌻(İlişkiye başladığımda evli olduğunu bilmiyordum, ve o benim cinsellik anlamında ilkim. Bu yüzden belki de bağlandım.)
Güncellemeler
+1 yıl
Kötü yorum yapanlar adına da korkuyorum. İnsan neyi kınarsa onu yaşarmış. Yaşamayın. Herkes iyi ben kötü olayım. :) 🥰
Nolurr açıklamayı okuyun, yargılamayın olur mu, çok aşığım 🥺?
Cevapla