Bu kız benim dengemi psikolojimi bozdu çok kötüyüm ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba 5 6 ay önce 4 yıllık ilişkim bitti evlenmek üzereyken
Baya uzun yazı ama okuyup yardımcı olursanız sevinirim.

Kız 1 buçuk ay çeşitli bahanelerle benimle buluşmadı

En son kavga çıkarınca oruçlusun aşkım ben değilim kıyamıyorum sana yormak istemiyorum falan diyordu.

Neyse bir sabah uyandım mesaj atmış
Ailem birlikte olmamızı istemiyor diye

Niye noldu bir anda konuşayım falan dedim ama yok istemiyorlar onları çiğneyemem diye ayrıldı.

Asıl olay bundan sonra başlıyor.
5 6 ay oluyor ilişki biteli ama iletişim kesilmedi hiç
Arada yazıyor ben yazıyorum canı istiyor arıyor konuşuyoruz
Buluşalım sevişelim diyor yapıyoruz
Sonra bir kaç hafta mesafe koyuyor soğuk davranıyor.
Bir kaç hafta sonra yine iyi konuşuyor buluşuyoruz falan sonra yine aynı şekilde mesafe koyuyor
Ailemi çiğnemek istemiyorum seninle görüşerek buluşmamız doğru değil falan diyor
Bende yazmıyorum 3 5 gün
Sonra o yine yazıyor instagramdan birşeyler atıyor bana
Geçen hafta pazar buluşup seviştik
Şimdi yine soğuk davranıyor
İnstadan sürekli birşeyler gönderirdi komik videolar falan oradan da hareket yok ben gönderiyorum bir kaç post Görüldü atıyor.

Bir kaç güne veya haftaya yine yakın olacak muhtemelen
Dengem psikolojim bozuldu iyice

Şunu da ekleyeyim yazınca cevap vermek buluşmak istemiyorum aynı şeyler olacak diye ama çok yalnızım arkadaşım falan yok sırf o yüzden bu ruh haftasına katlanıyorum çünkü kimsem yok konuşacak buluşacak.
Bu kız benim dengemi psikolojimi bozdu çok kötüyüm ne yapmalıyım?
Cevapla