Arkadaşlar merhaba 5 6 ay önce 4 yıllık ilişkim bitti evlenmek üzereyken
Baya uzun yazı ama okuyup yardımcı olursanız sevinirim.
Kız 1 buçuk ay çeşitli bahanelerle benimle buluşmadı
En son kavga çıkarınca oruçlusun aşkım ben değilim kıyamıyorum sana yormak istemiyorum falan diyordu.
Neyse bir sabah uyandım mesaj atmış
Ailem birlikte olmamızı istemiyor diye
Niye noldu bir anda konuşayım falan dedim ama yok istemiyorlar onları çiğneyemem diye ayrıldı.
Asıl olay bundan sonra başlıyor.
5 6 ay oluyor ilişki biteli ama iletişim kesilmedi hiç
Arada yazıyor ben yazıyorum canı istiyor arıyor konuşuyoruz
Buluşalım sevişelim diyor yapıyoruz
Sonra bir kaç hafta mesafe koyuyor soğuk davranıyor.
Bir kaç hafta sonra yine iyi konuşuyor buluşuyoruz falan sonra yine aynı şekilde mesafe koyuyor
Ailemi çiğnemek istemiyorum seninle görüşerek buluşmamız doğru değil falan diyor
Bende yazmıyorum 3 5 gün
Sonra o yine yazıyor instagramdan birşeyler atıyor bana
Geçen hafta pazar buluşup seviştik
Şimdi yine soğuk davranıyor
İnstadan sürekli birşeyler gönderirdi komik videolar falan oradan da hareket yok ben gönderiyorum bir kaç post Görüldü atıyor.
Bir kaç güne veya haftaya yine yakın olacak muhtemelen
Dengem psikolojim bozuldu iyice
Şunu da ekleyeyim yazınca cevap vermek buluşmak istemiyorum aynı şeyler olacak diye ama çok yalnızım arkadaşım falan yok sırf o yüzden bu ruh haftasına katlanıyorum çünkü kimsem yok konuşacak buluşacak.
Baya uzun yazı ama okuyup yardımcı olursanız sevinirim.
Kız 1 buçuk ay çeşitli bahanelerle benimle buluşmadı
En son kavga çıkarınca oruçlusun aşkım ben değilim kıyamıyorum sana yormak istemiyorum falan diyordu.
Neyse bir sabah uyandım mesaj atmış
Ailem birlikte olmamızı istemiyor diye
Niye noldu bir anda konuşayım falan dedim ama yok istemiyorlar onları çiğneyemem diye ayrıldı.
Asıl olay bundan sonra başlıyor.
5 6 ay oluyor ilişki biteli ama iletişim kesilmedi hiç
Arada yazıyor ben yazıyorum canı istiyor arıyor konuşuyoruz
Buluşalım sevişelim diyor yapıyoruz
Sonra bir kaç hafta mesafe koyuyor soğuk davranıyor.
Bir kaç hafta sonra yine iyi konuşuyor buluşuyoruz falan sonra yine aynı şekilde mesafe koyuyor
Ailemi çiğnemek istemiyorum seninle görüşerek buluşmamız doğru değil falan diyor
Bende yazmıyorum 3 5 gün
Sonra o yine yazıyor instagramdan birşeyler atıyor bana
Geçen hafta pazar buluşup seviştik
Şimdi yine soğuk davranıyor
İnstadan sürekli birşeyler gönderirdi komik videolar falan oradan da hareket yok ben gönderiyorum bir kaç post Görüldü atıyor.
Bir kaç güne veya haftaya yine yakın olacak muhtemelen
Dengem psikolojim bozuldu iyice
Şunu da ekleyeyim yazınca cevap vermek buluşmak istemiyorum aynı şeyler olacak diye ama çok yalnızım arkadaşım falan yok sırf o yüzden bu ruh haftasına katlanıyorum çünkü kimsem yok konuşacak buluşacak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer