Güncellemeler
+1 yıl
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti herşey❤🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Yok gülüm yaa, Bugün albay gelcek diye 2 günsür hiç uyumuyoruz sürekli egitimdeyiz, Daha yeni uyuyacam oda 8 e kadar ondan sonra tekrar sabah 10 a kadar tekrar ayaktayim bunu dedi🤍😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Engelle sen ama kaldırma
Niye desem
Kankacım senin beni engellemeyeciğini zaten biliyordum ama fotoğraf gidince beynimden vurulmuşa döndüm acaba ben hata mı yaptım üzdüm mü dedim benim engelledin mi diye sorma sebebim Bi hatam varsa özür dilerim demek içindi sizce yanlış mı yaptım
Yok gülüm yaa, Bugün albay gelcek diye 2 günsür hiç uyumuyoruz sürekli egitimdeyiz, Daha yeni uyuyacam oda 8 e kadar ondan sonra tekrar sabah 10 a kadar tekrar ayaktayim bunu dedi🤍😊
Öyle bir şey yok engellemiş işte
E mesaj gitti
Fotoğrafını kaldırmış o zaman
Fotoraf wp denmi gidiyor evet wp den gidiyor
Ya sana yazayım ekran görüntüsü falan varsa at ne dediğini anlamadım
Kankacım senin beni engellemeyeciğini zaten biliyordum ama fotoğraf gidince beynimden vurulmuşa döndüm acaba ben hata mı yaptım üzdüm mü dedim benim engelledin mi diye sorma sebebim Bi hatam varsa özür dilerim demek içindi sizce yanlış mı yaptım
Ya sen niye böyle yazdın ki böyle şeyler yazarak kendini cepte gösterirsin hem de kanka diyosun o kişiye bence yanlış yapmışsın ya
Arkadaşım ki o benim
Tamam arkadaşın olabilir ama sen kendini çok küçük düşürmüşsün gerek yok bu kadar şeye
Ben insanca özür diledim
Ama o insanlık etmiyor
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey ben naptım ya ben artık mutlu olmak istiyorum artık 🥺❤
Sana takip istegi attım kabul et oradan derdini dinleyeyim yorumlara bakamıyorum fazla üzme kendini
Yok gülüm yaa, Bugün albay gelcek diye 2 günsür hiç uyumuyoruz sürekli egitimdeyiz, Daha yeni uyuyacam oda 8 e kadar ondan sonra tekrar sabah 10 a kadar tekrar ayaktayim bunu dedi🤍😊
Sen engelle
Mesaj gitti
Kankacım senin beni engellemeyeciğini zaten biliyordum ama fotoğraf gidince beynimden vurulmuşa döndüm acaba ben hata mı yaptım üzdüm mü dedim benim engelledin mi diye sorma sebebim Bi hatam varsa özür dilerim demek içindi sizce yanlış mı yaptım
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey
Yok gülüm yaa, Bugün albay gelcek diye 2 günsür hiç uyumuyoruz sürekli egitimdeyiz, Daha yeni uyuyacam oda 8 e kadar ondan sonra tekrar sabah 10 a kadar tekrar ayaktayim bunu dedi🤍😊
Nasil yardim
Akıl verin ya
Fotoraf wp denmi gidiyor
Fotoraf wp denmi gidiyor evet wp den gidiyor
O halde başka numaraya ekliceksin nosunu ordanda takip edeceksin
Mesaj gidiyor ki
O zaman engellememiş gidiyorsa
Peki
iyi geceler dillerim
Kankacım senin beni engellemeyeciğini zaten biliyordum ama fotoğraf gidince beynimden vurulmuşa döndüm acaba ben hata mı yaptım üzdüm mü dedim benim engelledin mi diye sorma sebebim Bi hatam varsa özür dilerim demek içindi sizce yanlış mı yaptık
Kankacım senin beni engellemeyeciğini zaten biliyordum ama fotoğraf gidince beynimden vurulmuşa döndüm acaba ben hata mı yaptım üzdüm mü dedim benim engelledin mi diye sorma sebebim Bi hatam varsa özür dilerim demek içindi sizce yanlış mı yaptım
Evet yanlış yaptın
Niye
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey ben naptım ya ben artık mutlu olmak istiyorum artık 🥺❤
Yok gülüm yaa, Bugün albay gelcek diye 2 günsür hiç uyumuyoruz sürekli egitimdeyiz, Daha yeni uyuyacam oda 8 e kadar ondan sonra tekrar sabah 10 a kadar tekrar ayaktayim bunu dedi🤍😊
Hade ya
uğraşma oylelerle
Niye
Kankacım senin beni engellemeyeciğini zaten biliyordum ama fotoğraf gidince beynimden vurulmuşa döndüm acaba ben hata mı yaptım üzdüm mü dedim benim engelledin mi diye sorma sebebim Bi hatam varsa özür dilerim demek içindi sizce yanlış mı yaptım
Bu kadar yalvarmaya gerek yok yani engelersede sende engelle hiç peşine düşme
evet yanlış yaptın, çok fazla büyümüşsün onu gözünde, Bi tarari kalkmış
Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey
Demekki
@YaralıSevda01 Yazmadı bile hiç yazmadı bile demekki bitti her şey ben naptım ya ben artık mutlu olmak istiyorum artık 🥺❤
inşallah olursunuz
Yok gülüm yaa, Bugün albay gelcek diye 2 günsür hiç uyumuyoruz sürekli egitimdeyiz, Daha yeni uyuyacam oda 8 e kadar ondan sonra tekrar sabah 10 a kadar tekrar ayaktayim bunu dedi🤍😊